Henkiebb Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Ik ben op zoek naar een goede taxateur voor mijn '69 E-type. Ook zoek ik een goede verzekeringsmaatschapij (niet te duur) voor mijn oldtimer. Alvast bedankt voor de suggesties Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exlid1 Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Hmmmm, zeker nieuw hier... Youngtimer, advertentie bovenin, of rechtstreeks contact met vriend "laan" hier op het forum. Zowel voor de taxatie (weetie iemand voor) als voor de verzekering. Ik hoor en zie alleen maar goede berichten over deze jonge flierefluiter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
double six Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Heeft mijn Daimler ook gedaan via zijn taxateur. Correcte afwikkeling en niet duur. Bekend is het verhaal hier van "Peter en de boomstronk" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wvdl Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Ik kan ook Youngtimerpolis/Laan aanbevelen: snel, schappelijke tarieven, lijst met goede taxateurs, maar vooral iemand die snapt wat het is om een Jag te bezitten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimgmx Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 +2... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Wij hebben op 15 november een technische dag in Heinkenszand en daar zal bij genoeg belangsteling een taxateur aanwezig zijn die dan taxateerd voor €85,- ipv de gebruikelijke €125,-. En als je dan ook nog een verzekering afsluit ontvang je nog een waardebon van €25,- te besteden bij verschillende bedrijven. Bij interesse aanmelden in DIT TOPICWaarom taxeren? Dan kan je de Jag laten verzekeren tegen taxatiewaarde en niet de nieuwwaarde en dat is een stuk goedkoper. De taxatiewaarde kan ook hoger zijn dan de dagwaarde en zo dus meer uitgekeerd krijgt bij grote schade of total loss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RHS Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Half november is voor mij niet haalbaar, helaas. Wel zou ik heel blij zijn als ik komende week iemand in de achterhoek of zo mijn DD6 kon laten zien, al was het maar om te weten of hij ongerestaureerd is en hoeveel hij afwijkt van 'concoursstaat'. Ik heb daar gewoon geen kijk op maar zou het graag weten om een idee te hebben van de waarde, om maar niet te spreken van de feelgoodfactor. Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts