Jump to content
TWJR

Help een 24 jarige aan een Sovereign

Recommended Posts

Laan    858

Overigens, goed om te vermelden is dat het budget is wat het is omdat ik niet meer WIL uitgeven.

Over anderhalf jaar komt een Lexus GS450h van een kennis vrij, en die ga ik dan overnemen voor ergens rond de €15.000.

Tot die tijd moet ik even een lekkere luxe maar betaalbare kilometervreter hebben.

Bij post 26 komt aap uit mouw. En... Tijd vliegt. In tien dagen is de wachttijd op kingsize prius 10 maanden korter geworden. Nu nog maar 8 maanden.. Dus zal volgende week wel afgehaald kunnen worden.  

• Like 1

martyn    34

Ik ben er verdomme nog steeds niet uit...

Ik moet 8 maanden overbruggen met een X300, daarna moet hij er weer uit en komt er die GS450h.

Is het met dat waard.... moeilijk moeilijk.

Daarnaast ook veel negatieve reacties in de omgeving. Ben zelfstandig ondernemer en men is bezorgd dat een 'dikke Jag' mijn image schaadt.

Als je bang bent dat een Jaguar je 24jarige imago schaadt, gewoon voor die 8 maanden in een aygo gaan rijden.

Dan is het niet te patserig en blijf je straks je merk trouw :pleasantry:

• Like 1

rover114    780

Als je bang bent dat een Jaguar je 24jarige imago schaadt, gewoon voor die 8 maanden in een aygo gaan rijden.

De post van de dag wat mij betreft

:-)

RXShorty    24

Jeetje wat een topic...

Inderdaad een Aygo of nog beter...

laurelGray5.jpg

Geeft je bedrijf een groen uiterlijk, kost geen drol en rijd maar 8 maanden, dan heb je nieuwe accu nodig.

Een Jag kopen om maar 8 maanden van te willen genieten... :rtfm:

• Like 1

RMelchers    79

Waarschijnlijk wordt het geen Jaguar meer nadat hij deze reacties gelezen heeft.. Wat natuurlijk uiterst jammer is een jonge ondernemer met veel budget voor transport.

RMelchers    79

Zal toch zeker niet afhangen van een aantal in mijn ogen terechte opmerkingen? :dontknow:

nee nee nee nee, of toch wel? Het is geen onzin wat je schrijft.

Laan    858

Jeetje wat een topic...

Inderdaad een Aygo of nog beter...

laurelGray5.jpg

Geeft je bedrijf een groen uiterlijk, kost geen drol en rijd maar 8 maanden, dan heb je nieuwe accu nodig.

Een Jag kopen om maar 8 maanden van te willen genieten... :rtfm:

Er zijn zat Tupperware auto's met batterijen en groen imago tegenwoordig.

• Like 1

Mika Kindt    108

Amen. Lexus, toyota, whatever. Alleen de vormen al van al die nieuwe modellen. Deuken en kromme @#$%& lijnen die allemaal hetzelfde lijken. Ik vraag me af wat voor sake ze de jap hebben gevoerd die de ontwerpen maakt. Hij had in ieder geval zijn bril niet op. Of hij was niet in bewuste staat.

• Like 1

koleijen    138

Als je als jonge ondernemer jezelf als verantwoord in de markt wilt zetten, maar toch in een hele leuke auto wilt rondrijden dan is dit misschien ook nog een optie; de Tesla model 3. Afgelopen weekend live ontmoet op weg naar huis vanuit Hilversum.

G#dsk#n#nn# wat een mooie auto!

En voor de rest gaat het hier nergens over natuurlijk; Jaguar, Lexus, Aygo.... Deze jongeman gaat gewoon met z'n broodtrommeltje met de bus naar zijn werk, spaart nog even door voor zijn rijbewijs.....

post-1284-0-15989500-1413408465_thumb.jpg

Mika Kindt    108

Als je een ipad X10 in de middenconsole wilt wel ja. Handig hoor, formaat loopplank. Alleen jammer dat een scherm groter dan je TV veel stroom weg trekt, en die heb je nodig. Ik zie vaker lege of kapotte tesla's langs de weg of op trailers staan dan dat ze daadwerkelijk rijden. Wil je afhankelijk zijn van een paal en niet je auto binnen 3 minuten weer vol kunnen gooien, en kan je leven met gebrek aan motor, ja, dan tesla. Oh ja, GOEDKOPE BIJTELLING ETC..

Laan    858

Ja speciaal voor de CEO vrek. In navolging van zijn CFO vrek. (Mia, Kia, btw aftrek, versneld afschrijven en 0% bijtelling x 52% x 100.000 geen mrb) heerlijk sigaartje uit de doos van Wiebes.

RMelchers    79

Of hij kijkt niet meer of hij weet niet wat hij hierop moet zeggen.

Ko wat een nette reactie voor jouw doen! Gaat de goede kant op! haha

wavn    49

Komt omdat wij allemaal zo aardig zijn hier. :sarcastichand:

Goedbeschouwd is het een vreemd verhaal. Met onduidelijke motieven en een keuzetwijfel die wat over de top is voor een 24 jarige ondernemer die even wat "moet" voor acht maanden.

+1

rover114    780

Afgedaan lijkt me..

Beetje jammer als dat zo is.

Want hier zijn veel mensen die serieus mee hebben gedacht met deze ts.

En da's niet de eerste keer ( maar wss niet de laatste)