Bert ter Meer Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 Goede dag, Heb nog een net serie 1 leren interieur kleur blauw leer is heel en de stiknaden zijn ook nog in orde. verder een 4.2 motor compleet met aut-bak en rariateur, de motor is nog ingebouwd en loopt nog ,en heb ook nog een nieuwe startmotor liggen. Heb de spullen op marktplaats gezet , hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMelchers Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 Hallo Bert, Welke carb. heb je? AED? Verkoop je dit los? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert ter Meer Posted September 3, 2014 Author Share Posted September 3, 2014 Hallo, Motor wil ik compleet houden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMelchers Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 Wat wil je voor de motor hebben? Status? RVS uitlaat toevallig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert ter Meer Posted September 3, 2014 Author Share Posted September 3, 2014 Voor de motor vraag ik compleet met automaatbak en radiateur op marktplaats 300 euro, maar voor forum leden 250 euro , lijkt me niks te gek. Gr Bert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert ter Meer Posted September 3, 2014 Author Share Posted September 3, 2014 Er zit geen rvs uitlaat bij , heb de compressie gemeten en varieerde tussen de 8 en 9.5 bar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMelchers Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 Ik overleg het hier even, hoor je niks voor vrijdag dan weet je genoeg. Waar woon je ergens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert ter Meer Posted September 4, 2014 Author Share Posted September 4, 2014 In Ermelo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted September 10, 2014 Share Posted September 10, 2014 Wat wil je voor het interieur hebben dan.? Zou graag es zo'n setje maken als die top gear boys hebben... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Michel, wat voor Topgear setje bedoel je? Heb het in die jaren regelmatig gekeken maar lang niet alle afleveringen gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Michel, wat voor Topgear setje bedoel je? Heb het in die jaren regelmatig gekeken maar lang niet alle afleveringen gezien. Ze hebben daar toch een Bentley achterbank met stoel staan. Zou zoiets wel in mijn nieuwe woning willen hebben. ( lijkt me erg leuk zoiets zelf te maken tzt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pauluspp Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Ze hebben daar toch een Bentley achterbank met stoel staan. Zou zoiets wel in mijn nieuwe woning willen hebben. ( lijkt me erg leuk zoiets zelf te maken tzt) Gaaf...!! Zelf niet eens aan gedacht. Ik heb een te grote werkkamer waar ik niet eens meer werk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Han Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Ik hoop nog altijd om een originele series 1 kofferbakbekleding ergens te vinden. Die heb ik er al 38 jaar niet in liggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Aha Michel, het duurde even eer het kwartje bij mij viel, jij bedoelt het studio meubilair, die groene bank en stoel... ik dacht dat ik een jaguarspecial gemist had ofzo...duhh Ik was vroeger blond namelijk, nu meer grijzig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wielinga Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Hi Arie. Net een serie 1 gekocht met vrij brakke stoelen en achterbank terwijl de jouwe er wel goed uitziet. Ik heb wel interesse in je stoelen en achterbank, al moet ik ze andere kleur geven. Wat wil je er voor hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMelchers Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Goed idee, dat ga ik met mijn serie 2 set doen!! TZT Tenzij die zwarte S3 in elkaar gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilfred Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Oe! Deze wil ik heel graag!!! Ik heb een blauw interieur in mijn serie 1, maar het is suède en ik krijg dat niet meer netjes. Ik zit helaas in buitenland momenteel, dus het zal twee weken moeten duren. Ook ben ik slecht bereikbaar. Ik hoor het graag als we iets kunnen overleggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert ter Meer Posted September 12, 2014 Author Share Posted September 12, 2014 Heb het setje ook op marktplaat staan , kom zaterdag iemand voor kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SvenX300 Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Hoi Mensen, Voor wie nog een topgear bankje wil maken: ik heb hier nog een complete creme/wite achterbank van een X300. moet wel een keer goed schoongemaakt worden. MvG Sven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert ter Meer Posted September 15, 2014 Author Share Posted September 15, 2014 Goede dag,Heb intussen een paar mensen blij gemaakt met de startmotor en het interieur, de motor word binnen kort ook opgehaald.Ga vanavond een Daimler 40 ophalen die ik als donor-auto ga gebruiken voor mijn serie1 ga namelijk motor en interieur over zetten.Dus als iemand onderdelen van de Daimler nodig heeft hoor ik het graag , oja zeer vriendelijke prijzen.Gr Bert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
django Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Goeden avond Heren Hoe is het eigenlijk met dit project ?? heeft bert het opgegeven,,begint al wat te verstoffen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 15 minuten geleden, django zei: Goeden avond Heren Hoe is het eigenlijk met dit project ?? heeft bert het opgegeven,,begint al wat te verstoffen Ik zou zeggen, pb tje naar Bert????. Maar sinds dien (2014!) heeft Bert al best wel wat nieuwe Jaguar uitdagingen op zijn pad gehad????. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted April 4, 2020 Share Posted April 4, 2020 Kan wel zeggen dat die motor intussen wel is opgehaald Staat al 6 jaar bij mij op de stelling... Bert al een tijd niet gesproken maar zal wel van alles tussen gekomen zijn om het project niet klaar te hebben. Jammer want Bert is wel mannetje van aanpakken dus dat had een hele mooie conversie geworden maar wie weet, misschien moet ie nu ook thuis werken en begint het weer te kriebelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rictric Posted May 1, 2020 Share Posted May 1, 2020 Hoi, k heb hier ook nog vele achterbanken en beige n blauwe voorstoelen staan. Van redelijke tot goed staat. Wel netjes gehouden en basis gereinigd om t leder niet uit t drogen en in stofhoes verpakt. Ook nog complete deuren(s1 & s2L) Geen hoofdprijs, per geval te bekijken. Ik moet vooral plaats hebben ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted May 1, 2020 Share Posted May 1, 2020 38 minuten geleden, Rictric zei: Hoi, k heb hier ook nog vele achterbanken en beige n blauwe voorstoelen staan. Van redelijke tot goed staat. Wel netjes gehouden en basis gereinigd om t leder niet uit t drogen en in stofhoes verpakt. Ook nog complete deuren(s1 & s2L) Geen hoofdprijs, per geval te bekijken. Ik moet vooral plaats hebben ???? ook Hoi, ik zoek al lang naar een mooie XJ Series 1 achter bumper. rozetten en verlichting heb ik. heb jij er 1. of weet jij er 1 te vinden? Grten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts