Jump to content

Kan ik iemand blij maken

Bert ter Meer
 Share

Recommended Posts

Goede dag,

Heb nog een net serie 1 leren interieur kleur blauw leer is heel en de stiknaden zijn ook nog in orde. verder een 4.2 motor compleet met aut-bak en rariateur, de motor is nog ingebouwd en loopt nog ,en heb ook nog een nieuwe startmotor liggen.

Heb de spullen op marktplaats gezet , hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben

post-5951-0-86742200-1409736192_thumb.jpg post-5951-0-64695100-1409736219_thumb.jpg post-5951-0-47842700-1409736261_thumb.jpg post-5951-0-68668400-1409736291_thumb.jpg

Michel, wat voor Topgear setje bedoel je?

Heb het in die jaren regelmatig gekeken maar lang niet alle afleveringen gezien.

Ze hebben daar toch een Bentley achterbank met stoel staan.

Zou zoiets wel in mijn nieuwe woning willen hebben. ( lijkt me erg leuk zoiets zelf te maken tzt)

Oe! Deze wil ik heel graag!!! Ik heb een blauw interieur in mijn serie 1, maar het is suède en ik krijg dat niet meer netjes.

Ik zit helaas in buitenland momenteel, dus het zal twee weken moeten duren. Ook ben ik slecht bereikbaar. Ik hoor het graag als we iets kunnen overleggen.

Goede dag,

Heb intussen een paar mensen blij gemaakt met de startmotor en het interieur, de motor word binnen kort ook opgehaald.
Ga vanavond een Daimler 40 ophalen die ik als donor-auto ga gebruiken voor mijn serie1 ga namelijk motor en interieur over zetten.
Dus als iemand onderdelen van de Daimler nodig heeft hoor ik het graag , oja zeer vriendelijke prijzen.

Gr Bert.

• 5 years later...
15 minuten geleden, django zei:

Goeden avond  Heren

Hoe is het eigenlijk met dit project ??   heeft bert het opgegeven,,begint al wat te verstoffen

Ik zou zeggen, pb tje naar Bert????.  

Maar sinds dien (2014!) heeft Bert al best wel wat nieuwe Jaguar uitdagingen op zijn pad gehad????.

Kan wel zeggen dat die motor intussen wel is opgehaald :buba:

Staat al 6 jaar bij mij op de stelling...

Bert al een tijd niet gesproken maar zal wel van alles tussen gekomen zijn om het project niet klaar te hebben.

Jammer want Bert is wel mannetje van aanpakken dus dat had een hele mooie conversie geworden maar wie weet, misschien moet ie nu ook thuis werken en begint het weer te kriebelen?

• 4 weeks later...

Hoi, k heb hier ook nog vele achterbanken en beige n blauwe voorstoelen staan. Van redelijke tot goed staat. Wel netjes gehouden en basis gereinigd om t leder niet uit t drogen en in stofhoes verpakt. Ook nog complete deuren(s1 & s2L)

Geen hoofdprijs, per geval te bekijken. Ik moet vooral plaats hebben ????

38 minuten geleden, Rictric zei:

Hoi, k heb hier ook nog vele achterbanken en beige n blauwe voorstoelen staan. Van redelijke tot goed staat. Wel netjes gehouden en basis gereinigd om t leder niet uit t drogen en in stofhoes verpakt. Ook nog complete deuren(s1 & s2L)

Geen hoofdprijs, per geval te bekijken. Ik moet vooral plaats hebben ????

ook Hoi, ik zoek al lang naar een mooie XJ Series 1 achter bumper. rozetten en verlichting heb ik. heb jij er 1. of weet jij er 1 te vinden?

Grten