rokio2000 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Help! Ik wil de heater pump vervangen, heb het gasklephuis er uit, maar kan hem nog niet eens zien, moet ik ook nog de watervalve eruit halen? Of zit de pomp meer naar de passagierskant? Onder het rekje met de connectoren? Ik wist dat het lastig was, maar deze zit echt op een onmogelijke plek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert31 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Zit die niet vlak bij het schutbord waar je waterslangen de motorruimte binnenkomen? Dacht iets te zien op de 2de foto, beetje rechts... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokio2000 Posted August 24, 2014 Author Share Posted August 24, 2014 Helaas dat is watervalve, daar kun je goed bij, de pomp zit vlak boven de bak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokio2000 Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 ik ben eruit! hij zit onderop hetzelfde frame aks de heater water valve: http://www.jaguarforums.com/forum/xk8-xkr-17/heater-pump-removal-how-96841/ wordt een lastig klusje.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts