Jump to content

Cabriokap XKR openen

pieter56
 Share

Recommended Posts

• Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hallo RobR,
Bedankt voor je reactie en de link, het lijkt op mijn probleem:
Het hydraulische probleem lijkt opgelost met het monteren van een reparatieset voor de lekke olieleiding, maar:
1 Ik heb geen foutmelding meer in het dashboard
2 de achterste raampjes zijn omlaag en blijven omlaag
3 bij het uitlezen van de computer geeft 1 van de switches aan dat hij ' non active' is, terwijl hij wel ' active' is ( of andersom, maar ik vond het nogal ingewikkeld en weet het niet meer precies)
4 de kap gaat dus niet open met het knopje, als de sluiting handmatig wordt bediend werkt de hydrauliek wel, maar de volgorders lijken verkeerd

Ik heb het artikel van de link gelezen en ik zie allerlei overeenkomstem met mijn probleem.

Heeft iemand praktische ervaring met dit probleem die mij kan helpen, want enige ervaring lijkt mij zeer handig.

Groeten,
Pieter.

Met de inbussleutel kun je bij de bovenste voorruitstijl een plastic dopje verwijderen en met de inbussleutel de kaphaak helemaal open zetten.

Als rechtsachter inde kofferbak achter de bekleding en bovenop de cd-wisselaar de kraan van de hydraulische kap op dicht hebt staan zou de kap dicht moeten gaan.

Zo ja, hou de schakelaar op de dicht-stand en hou deze vast ook als de kap al dicht is en het piepje is geweest.

Als laatste zouden de achterste raampjes dicht moeten gaan.

Groeten Roland