JohnJagXJ Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Hallo, Iemand enig idee of de achterlichten van een XK8 van 2002 ook passen op de XK8 van voor de facelift (bouwjaar 1999). Op vlak van aansluitconnector misschien enig verschil? Deze vraag voordat ik 160 € neertel voor twee achterlichten. Dank je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avos Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Hier wat meer info: http://www.jaguarforums.com/forum/xk8-xkr-17/2005-tail-lights-my-1997-xk8-56186/ Vanaf het 2003 model (4.2 motor) moet je een modificatie doen om ze überhaupt passend te krijgen (zoals in de thread aangegeven), dus als het een 2002 licht is hoef je daar niets te doen. Er zitten wat PDFs in de thread waar je de verschillen qua bekabeling kan achterhalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnJagXJ Posted June 8, 2014 Author Share Posted June 8, 2014 Uitermate bedankt Avos, ik heb me alvast geregistreerd op dat forum. Blijkt inderdaad niet een eenvoudige aanpassing. Ik dacht dat het echt plug and play was... Ik ga nu die pdf eens bestuderen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts