Jump to content
keesh

Jaguar XJ "THE QUEEN II"

Recommended Posts

Xag    365

Ik wil wel met die dame achterin....maar dan nog even niet naar mijn laatste rustplaats!

Guus

sonsan    474

Ik wil wel met die dame achterin....maar dan nog even niet naar mijn laatste rustplaats!

Guus

Heb je in ieder geval genoeg ruimte.....!

Xag    365

Ja, ik heb graag wat bewegingsruimte bij een goed gesprek..... :wink:

Guus

• Like 1

Xag    365

Nee, dan zou er ook wel een erg groot gat gegraven moeten worden. :wink:

Guus

koleijen    138

Deze ontwerper is echt van het padje af door verboden genotsmiddelen....

Mogelijk dat een goed gesprek met onze huis-jurist Robin verhelderend kan werken; je weet het maar nooit!

M.i. zou dit verboden moeten worden.... drank of drugs maakt meer kapot dan je lief is...

Ko

Laan    860

Als ik de pilato eens goed bekijk en de opbouw wegdenk ontstaan er ook mogelijkheden voor een elegante XJ pick up. Maar in wezen is iedere lijkauto een gdrogt. Denk aan die afgezaagde (figuurlijk dan, ojee wat zie ik weer eeen leuke woordspeling figuur lijk) lincoln towncar. Of een mercedes e. Wordt je met een soort taxi afgevoerd. De belijning is eigenlijk best mooi van deze xj. En practisch ook. De nabestaanden kunnen gewoon op de achterbank en er is ruimte voor corpulente lijken. En viel de dode bij leven graag op dan is dit de ultieme kans om dat nog een keer te doen. Want het is wel een echte koppendraaier. Kortom: zeer stijlvol, practisch, geslaagd ontwerp.

Xag    365

Zo te zien is ze niet van plan om je zittend plaats te laten nemen: http://www.pilato-spa.it/index.php?modulo=auto-queen2&lang=eng

Vroeger nog 2 jaar Italiaanse les gehad, zou het voldoende zijn om te overleven...? :wink:

Guus

PS Zit nog even te kijken op hun site maar ze hebben helemaal wel een glamoureuze aanpak bij de promotie van hun auto's. Had ik niet verwacht.

Laan    860

De versie op de xe zal dan weldra volgen. Speciaal voor de kleine mens. Wel fijn te weten dat de xf altijd nog omgebouwd kan worden.