michiel1 Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 ik heb een xkr uit 1999. Af en toe werkt de cruise control niet. Uitlezen bij jaguar geeft fout aan in abs pomp. Dit zou ook verklaren waarom de display af en toe aan geeft noodloop. Nu is de abs pomp vervangen erg duur. Internet geeft echter aan dat dit vaak voorkomt en dat er een revisie mogelijk is voor 150 euro van de pomp. Wie weet er een bedrijf die dit dan ook kan inbouwen? grt. michiel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avos Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Het kan ook een simpele reparatie zijn, sommige ABS modules zijn niet goed gesoldeerd waarbij de belangrijkste voeding los kan komen, hier is een beschrijving met foto's: http://jagrepair.com/images/AutoRepairPhotos/ABS%20Repair%20By%20Paul%20Bush.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
werkman Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 wij kunnen de abs ecu uitbouwen en reviseren. mvgr gj.werkman. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michiel1 Posted June 8, 2014 Author Share Posted June 8, 2014 bedankt voor de reacties. Ik ga eerst de remschakelaar vervangen deze was namelijk ook niet geheel goed volgens de uitlezing en daarna ga ik de abs print nakijken. kan nog wel even duren. grt michiel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobPieters Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 Twee weken geleden de contacten opnieuwe gesoldeerd, daarna geen storing meer gezien. Heb net een gaten boor van 18 mm een gat in de behuizing geboord op de plek van de pomp stekker. Punten zaten idd niet mooi vast, opnieuw gesoldeerd en op de plek van het gat een dop gelijmd met siliconen kit. Alles bij elkaar incl ontluchten van de remleidingen 2 uur werk. Is goed te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts