Jump to content

XK8 op de rollenbank bij Autoweek.

XJR
 Share

Recommended Posts

Vandaag bij Beek Autoracing in Den Haag geweest om het vermogen van mijn 1997 XK8 te meten. Te zijner tijd in de Autoweek met een artikel en op de website met een video. Maar nu alvast wat foto's.

post-459-0-30691000-1396626665_thumb.jpg

post-459-0-09831300-1396626683_thumb.jpg

post-459-0-46500000-1396626708_thumb.jpg

post-459-0-23907400-1396626729_thumb.jpg

post-459-0-00952200-1396626748_thumb.jpg

Aw is toch best postief over jaguar. Vorige week de xj 8. Vorig jaar de xjsc van baasie ofzo ( forumlid nooit meer iets van gehoord) op de zelfde pijnbank als deze xk8. Ben benieuwd oftie de 300 pk nog haalt. Wel vet, zo'n zwarte xk....

• Like 1

Ik ga nog niet verraden wat de uitkomst is. Maar hou jullie op de hoogte wanneer het artikel verschijnt. Je mag natuurlijk altijd raden naar de uitslag. Handige info misschien: de XK is uit 1997, heeft 270.000km gelopen. En heeft standaard 294 pk (denk ik, het is oorspronkelijk een Amerikaan). En geen zorgen...hij wordt niet de grond in geschreven. Giesbert van Beek Autoracing heeft de hele tijd met een big smile rondgelopen.

Hallo XJR,

Heb jij zelf gevraagd aan AW om deel te nemen of hebben ze jou uitgenodigd?

Waarom mijn vraagje?

In december vorig jaar hebben ze mij gevraagd om met mijn XK8 uit 1996 deel te nemen.

Maar dan voor 2 rubrieken:  " klokje rond "  EN  " op de rollenbank "

Klokje rond wou ik wel doen met mijn 340.000 km op de teller, maar op de rollenbank vond ik te risicovol.

En voor slechts één van de twee items was AW niet te vinden.

Ook ik ben heel benieuwd naar de uitslag,

Met sportieve groeten,

Les Charles

@ LesCharles: ik ben al jaren geabonneerd op de AW en lid geweest van het allereerste Autoweek A-team. Echt een fantastische ervaring. Laatst begreep ik dat ze weer op zoek waren naar nieuwe slachtoffers voor de Rollenbank dus heb ik meteen gemaild. Ik durfde het wel aan. Een dag of 2 later werd ik al gebeld.

AW heeft de naam een VAG huisblad te zijn maar ik heb daar geen last van gehad. Ik heb gemerkt dat daar op de redaktie allemaal autogekken werken en de Jaguars die ik heb gereden werden er erg gewaardeerd.

Autoweek is een leuk blad inderdaad.

Mooie XK :)

Niet overdrijven rob.

Niks ten nadele van AW maar er zijn naar mijn smaak bladen die in doorsnee leuker zijn.

Maar over smaak valt niet te twisten.

( fijn een post van he te zien.lang niks van je gehoord . Je was druk begreep ik?)

Niet overdrijven rob.

Niks ten nadele van AW maar er zijn naar mijn smaak bladen die in doorsnee leuker zijn.

Maar over smaak valt niet te twisten.

( fijn een post van he te zien.lang niks van je gehoord . Je was druk begreep ik?)

Ik vind de artikelen veelal erg kort en erg basic.

Ja, nog druk tot eind april, is vet zijn zakken aan het vullen met dure IT uren...:wink:

Ik vind de artikelen veelal erg kort en erg basic.

Ja, nog druk tot eind april, is vet zijn zakken aan het vullen met dure IT uren...:wink:

Daarbij staan er ook nog veel fouten in of verkeerde tekst bij de foto etc.

Hoorde ik Rob laatst niet lirisch over een F type praten? :wink:

Daarbij staan er ook nog veel fouten in of verkeerde tekst bij de foto etc.

Hoorde ik Rob laatst niet lirisch over een F type praten? :wink:

Ik bedoel maar, rob is goed bezig. :-)

Hoop je wel te treffen tijdens een meet ergens dit jaar rob. ( met of zonder f-type;-). )

Tja, Autoweek is natuurlijk meer basic. Zo heeft elk blad zijn eigen doelgroep. Het mooie van Autoweek is dat ze veel doen aan lezersparticipatie, zeer benaderbaar zijn. Ik heb er in elk geval veel plezier aan beleefd.