Jump to content
consigliere

XF aan gort gereden

Recommended Posts

consigliere    0

Was zo blij met de XF (2.2d april 2012), maar ben afgelopen maandag in een kop staat botsing terecht gekomen. Op bijgaande fot zie je de achterkant. Weg tot de achterbank. Kooi nog volledig in tact.

2 dagen in ziekenhuis. Gelukkig alleen hersenschudding dus nu rust. Dat is toch wel het belangrijkste.

Komende dagen hoor ik of hij Total Loss is, schadebedrijf zegt van wel, maar nu verzkeering afwachten.

Link naar nieuwsartikel:

http://112hm.nl/2012/11/12/gewonden-bij-kop-staart-botsing-op-de-venneperweg-in-nieuw-vennep/

post-4033-0-38887500-1352927522_thumb.jpg

Pauluspp    288

Gelukkig ben je er redelijk vanaf gekomen man. Moet een klap geweest zijn!

Ook al is het Jaguar........het blijft blik. Je gezondheid blijft het belangrijkste!

Sterkte en beterschap.

Groet, Paul

Fasett    204
Gelukkig alleen hersenschudding dus nu rust.

Rust, zeker doen! Luister goed naar je lijf en neem de tijd als het nodig is.

Een deuk in de vreugde van je Jaguar is tijdelijk. Laat dat ook zo voor je gezondheid zijn!

Ten eerste van harte beterschap en daarna wens ik je de vreugde terug met een goed herstelde of andere Jaguar.

Groet, Erik

RXShorty    24

Sodemieter! Dat moet een flinke klap geweest zijn....

Gelukkig gaat het goed met je!

Wel sonde van de XF inderdaad, maar als ik het zo zie is deze inderdaad totalloss.

Doe rustig aan.

Gr,

Rob

hansvh    404

Zo, da's inderdaad hard gegaan! Lijkt me dat het chassis/bodem aardig wat schade heeft opgelopen en dan gaat het gauw richting total-loss. Beterschap!

DvL    101

Ik hoop dat er geen blijvend letsel is!

Dat is een behoorlijke schade hopelijk wordt die total-loss verklaard, volgens mij komt zo een schade reparatie altijd terug in een paar jaar tijd... Door de kreukels gaat het van binnen roesten.. tja.

Mika Kindt    108

Veel sterkte toegewenst! Ik hoop dat je niet te lang last blijft hebben van die hersenschudding. Zonde van de XF, maar gelukkig ben jij er nog redelijk goed vanaf gekomen.

groet,

Mika

Fasett    204

@consigliere

2 dagen in ziekenhuis. Gelukkig alleen hersenschudding dus nu rust. Dat is toch wel het belangrijkste

En hoe is het nu met jezelf? Voor zover je er op het forum iets over kwijt wilt, of in een PB.

Je eerste foto laat zien dat de kooi van de Jag goed is, maar (de gezondheid van) de bereider blijft inderdaad het belangrijkste!

Nog herstellende of al weer goed opgeknapt?

consigliere    0

@consigliere

En hoe is het nu met jezelf? Voor zover je er op het forum iets over kwijt wilt, of in een PB.

Je eerste foto laat zien dat de kooi van de Jag goed is, maar (de gezondheid van) de bereider blijft inderdaad het belangrijkste!

Nog herstellende of al weer goed opgeknapt?

Gaat een stuk beter. Voel me eigenlijk weer prima, maar in de nabijheid van kakelende vrouwen, drukte of herrie merk ik dat ik hoofdpijn krijg. Had ik nooit last van.

Die kooi is idd helemaal top. Wat dat betreft is het dus een veilige auto want er zit geen kreukje in de kooi.

Ik maak een nieuw topic voor de nieuwe Jaguar!

exlid1    3

.....maar in de nabijheid van kakelende vrouwen.....merk ik dat ik hoofdpijn krijg.

Tsja...da's nie raar hoor, heb ik ook...

Maareh, goed dat het weer beter gaat natuurlijk. Kwestie van tijd hopelijk.