ckooz 0 Report post Posted June 24, 2012 Hallo Allemaal, Zoals de meesten hier ben ook ik eigenaar van een Jaguar en wel de kleinste de X-Type dan valt er nog te groeien. Hellaas is mijn kachelradiateur kapot. hellaas heb ik geen idee hoe ik deze moet vervangen. Ik kan de radiateur wel vinden: http://www.winparts.nl/46/koelsysteem/kachelradiateur/0042580/voorverwarmer--interieurverwarming Heeft iemand enig idee hoe ik hem kan vervangen? En of dat uberhaubt door een particulier gebeuren kan? Ik hoor het graag, Frans Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedCat 90 Report post Posted June 24, 2012 Even Google'n op JTIS en Jaguar, downloaden en installeren Wel opletten dat je na installatie de lucht uit het systeem kwijt bent Liefst onder druk vullen en controleren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ckooz 0 Report post Posted June 25, 2012 Ik heb JTIS gedownload, maar kan er niet heel veel wijzer van worden. Bijvoorbeeld hoe haal je de 3 buisen los? Ik kan er van onderen en boven niet bij. Mvg, Frans Quote Share this post Link to post Share on other sites
Recommended Posts