Jump to content
Koos

Geen koude - warme lucht uit middenrooster - XJS 1986

Recommended Posts

Koos    0

Afgelopen week heb ik mijn aircomotor in de soep gereden. Die is nu vervangen en wat ik al eerder merkte :

Er komt geen lucht (koud of warm) uit het middenrooster boven de radio / boordcomputer.

Wel uit de zijkant roosters bij de zijramen en onder het voorraam.

Als ik de aanjager hoger zet (medium of high begint hij via de zijkant wel harder te blazen, maar begint ook wat meer lawaai te maken, beetje aanlopend geluid), het kan zijn dat dit niets met het middenrooster te maken heeft.

Iemand een idee waar ik kan beginnen met zoeken, of zal ik hem maar naar een expert brengen.

Alvast bedankt

Koos

post-3638-0-28894100-1333569888_thumb.jpg

petervanwijk    22

Hmm.....volgens mij heb ik hierover al een topic over voorbij zien komen van ene Sander van Buiten. En toevallig genoeg hierover ook vandaag met Werkman in Kolham over gehad. Anders ff een belletje naar hem toe.

Succes, gr Peter

Koos    0

Bedankt, ik had deze nog niet gevonden op het forum. Ik ben een stuk wijzer heb het hele verhaal met stijgende verbazing maar ook belangstelling gelezen.

Mijn airco is ook steenkoud, en inderdaad via het dashboard rooster ook helemaal niks.

Ik heb zo een idee waar het aan kan liggen, maar ga daar echt niet zelf naar kijken.

Hij is net terug van Kolvenbach, ik ga even een telefoontje plegen. Kolham is voor mij iets te ver weg.

Bedankt nogmaals, ik zal het resultaat, oplossing hier ook weer plaatsen.

Koos

Koos    0

Dat is toevallig, ik heb net met de garage gesproken (uurtje geleden), ik had een paar dingen tegelijk, o.a. uitvallen bij optrekken en wat andere dingen. Maar ook dit probleem is opgelost.

De klep zat vast, vacuum werkte prima, geen lek. Ik ga hem binnenkort weer halen en dan zal ik het zelf ook ervaren. Details volgen nog, maar naar ik moet geloven werkt het nu.

Groeten