Ga naar inhoud
exlid1

Carkit, Telefoon, Mp3 En Muziek Via Cassettespeler

Aanbevolen berichten

Dave    9

Zojuist het Belkin exemplaar besteld bij die bolle.

Dinsdag zou die binnen moeten zijn, ben benieuwd....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dave    9

Zojuist het Belin exemplaar ontvangen.

Alleen de verpakking is al meerbelovend dan het andere exemplaar dat ik in mijn bezig heb....

Zo ook de service van die bolle, die mij vannacht nog een mail stuurde met een link naar de gebruiksaanwijzing, voor het geval ik problemen ondervind.

Ik denk dat ik de kleine even in de auto zet (kan die even ravotten) en hem direct uittest !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dave    9

En hij werkt inderdaad geweldig ! Bedankt voor de tip en de recensies over dit exemplaar !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
exlid1    3

Met dank aan Frans en Paul in een ander topic:

Geplaatst op Vandaag, 16:49

sonsan, on 04 Apr 2015 - 10:43, said:snapback.png

Inderdaad! Twee weken geleden er een gekocht bij Bol voor twee tientjes. En werkt perfect! Bediening vanaf het stuur en super duidelijk geluid via de auto speakers. Echt een ( goedkope) oplossing!

Hé, Son! Werkt hij ook gewoon met je stuurbediening? Top! In de X308 niet begreep ik van Paul. Doet alles het via het stuur of alleen de volumeregeling? 

Harro 

Geplaatst op Vandaag, 17:51

Als b.v. de radio of de cd (wisselaar) aanstaat kan ik via het stuur de cassette activeren, dus de telefoon. Ook het volume kan via het stuur maar de rest, gesprek aannemen en afsluiten, moet gewoon via de telefoon.
(Frans, X-type)

Met de stuurbediening kan ik in de 308 wel switchen tussen radio, cassette/telefoon/mp3 en volumeregeling. Dus niet opnemen, kiezen of nummers van de mp3 zoeken of "doorspoelen". (Paul)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leonneke    170

Je hebt tegenwoordig ook Bluetooth cassettes.

Hiermee kan je dus via bluetooth je muziek afspelen, en ook bellen, alles geheel draadloos.

Nou, dit trekt mijn aandacht volledig. 

Ik rijd een XKR 2000 met radio-cassette-speler. Volledig ingericht met telefoongedoe.

Begrijp ik het goed ? Ik steek deze cassette in de speler en dan kan ik mijn telefoon handsfree gebruiken ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
exlid1    3

Je hebt tegenwoordig ook Bluetooth cassettes.

Hiermee kan je dus via bluetooth je muziek afspelen, en ook bellen, alles geheel draadloos.

https://www.conrad.nl/nl/ion-bluetooth-adapter-cassette-1244488.html?WT.mc_id=gshop&gclid=CJaB2-Oi9scCFUu6GwodJikKBQ&WT.srch=1

Jazekers, maar dat stond in het eerste bericht onderaan ook al vermeld hoor. :wink:

En ook dat het steeds weer opladen daarvan dan weer onhandig is:

"Er zijn ook bleutooth cassette adapters te koop, maar die moet je dan wel altijd weer opgeladen hebben en houden, dus dat lijkt mij niet zo'n geweldige oplossing tenzij je dat snoertje naar je cassettespeler erg storend vindt."

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pizzaman    649

Nou, dit trekt mijn aandacht volledig. 

Ik rijd een XKR 2000 met radio-cassette-speler. Volledig ingericht met telefoongedoe.

Begrijp ik het goed ? Ik steek deze cassette in de speler en dan kan ik mijn telefoon handsfree gebruiken ?

Ik denk dat je dan wel JE TELEFOON handsfree kunt gebruiken,

maar dat het "Volledig ingericht met telefoongedoe" niet gaat werken.

Het omzeilt de (verouderde, niet werkende) installatie die je er in hebt zitten.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
exlid1    3

Je steekt de cassette er in, plugt het stekkertje van de cassette in een telefoon, en met DIE telefoon kun je dan alles via de geluidsinstallatie van je auto.

De af fabriek ingebouwde telefooninstallatie gaat er niet mee werken, die heeft immers geen 3,5 mm jackaansluiting. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen