Jump to content
Basil

voortgang restauratie MkII

Recommended Posts

Basil    1

Deze Lucas koplampringen passen precies over de bestaande en sluiten naadloos aan op het rubber tussen de lampunit en de koets. Vinden jullie dat dit kan ?? Ik zal morgen een foto van het hele front maken.

post-357-131049921306_thumb.jpg

Basil    1

Het zijn koplampringen die ik een paar jaar geleden in Beaulieu kocht en te klein bleken voor de Aston en nu een maatje te groot zijn voor de Jaguar. Maar ze hebben zo'n mooi geemailleerd Lucas logo.

Leo    9

He Pim,

Leuke website heb je maar ik mis

alleen dit forum onder je links!

(dit even tussendoor)

Groet,

Leo

Basil    1

Even rustig geweest. Ik ben met de bedrading bezig en ik denk niet dat iemand zit te wachten op een foto van elk draadje dat ik met een ander draadje verbind. Tussendoor een nieuwe rembekrachtiger gemonteerd. De bevestigingsdraadeindjes zitten niet op dezelfde plaats.

Daarom heb ik hem op de achterplaat van de oude vastgezet en die weer op z'n originele plaats gemonteerd. Alleen nog even het luchtfiltertje zwart spuiten !!

post-357-131049921348_thumb.jpg

tvhd    0

Hey Paul.

Ik zie je ruitenwissermotor hangen. denk eens na of vraag ergens info over een betere oplossing, want origineel is waardeloos ,ik weet het inmiddels uit ervaring,en voor jou sportieve ambities is er een modificatie die volgens de leverancier beter is.

Groeten Toon.

love my wheels

jagger    18

Inderdaad....

een genot om te zien, schoon overzichtelijk, maar waar heb je de bedrading voor het blok, lampen, meters ed dan zitten als je er al klaar mee bent of is dit een foto voor de kabelboom erin gehangen is.

Of komt dat later als dashboard erin gaat?

mooi om te zien dat je vanaf het begin alles zo degelijk aanpakt.

gr

dirk

Basil    1

Hallo Marc, de motorrubbers die de firma K levert zijn al van byzondere kwaliteit. Ze zijn ook vele malen duurder dan de bumpersteunen, die er hetzelfde uitzien. Als ik even tijd heb zal ik de spulletjes doorlopen die onze Engelse vrienden leveren. Alvast bedankt voor de tip.

Jagger, dit is een foto van de nieuwe bedradingsset voor het motorgedeelte. Ik ben er nog niet helemaal uit waar alles op aangesloten moet worden, maar met het schema erbij moet het wel lukken !!

Een groet van Paul.

post-357-131049921352_thumb.jpg