hansvh Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Voor iedereen die last heeft van een hangend hemeltje: LINK Kost wat maar dan heb je ook wat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hordijkw Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Mijn ervaring ja met geld.Dit bedrijf geeft jouw auto weer alles wat je wenst.Mijn hemeltje JAGUAR 82 SERIE 3 4.2 is weer ALS NIEUW.Sorry als de link niet mag.http://www.bernardcools.nl/http://www.bernardcools.nl/images/projects/A0E944C073C3481CB2FA1CE96F5B27C8320.jpghttp://www.bernardcools.nl/images/projects/D876252206D348768FE755A8E5CCA3D3320.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thijmen Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Dien je voor dat hemeltje van Lakewell ook eerst een van de ruiten eruit te halen of is dit niet nodig? Gr, Jacques Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeffrey Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 volgens mij koop je alleen de stof op maat gesneden. En moet je het zelf nog verlijmen. Ik verkoop het per strekkende meter . En kan het eventueel ook monteren. http://www.dewildbekleding.nl Gr jeffrey Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Ik verkoop het per strekkende meter .En kan het eventueel ook monteren. Gr jeffrey Zeg Jeffrey; Wat voor Jaguar rijd jij eigenlijk ?????? Ben reuze benieuwd !!! Greetz Leonneke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thijmen Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 Wat Lakeweel aanbiedt is inclusief foam e.d., dus kant en klaar. Oude hemel wordt dan dacht ik compleet vervangen. Wie o wie weet of de hemel erin kan zonder de ruiten er uit te halen? Gr, Jacques Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeffrey Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 Ik zoek eigenlijk een xj6 coupe Lhd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CXJ Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 Wat Lakeweel aanbiedt is inclusief foam e.d., dus kant en klaar. Oude hemel wordt dan dacht ik compleet vervangen. Wie o wie weet of de hemel erin kan zonder de ruiten er uit te halen?Gr, Jacques Men zegt dat de ruiten er uit moeten. Ik denk dat hij er via een achterdeur wel uit kan. Eventueel door een stoel er uit te halen. Meten is weten. Het paneel is dermate slap dat je hem gerust buigen kunt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeffrey Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helenk Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Mijn ervaring ja met geld.Dit bedrijf geeft jouw auto weer alles wat je wenst. Mijn hemeltje JAGUAR 82 SERIE 3 4.2 is weer ALS NIEUW. Sorry als de link niet mag. http://www.bernardcools.nl/ Wel erg grondig aangepakt, ik herken het interieur van een series 3 helemaal niet meer terug!.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeeJee Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 hoi allemaal, uiteraard had ik in mijn serie II ook een hangend hemeltje, maar gewoon ruitje eruit en bij een stoffeerder laten plakken met de originele kleur. Deze is nog gewoon op voorraad. ben wel benieuwd hoeveel jullie betaald hebben. gr. Bert-Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Hey Bert-Jan, Met orginele kleur bedoel jij die wat licht/grijzige kleur en niet de crème/bisquit kleur? Ik heb die lichte/grijzige en wil die eigenlijk wel weer terug. Mijn stoffeerder zou ook kijken of hij aan die orginele stof kon komen, mag van mij alleen wel zonder dat verterende foam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeeJee Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 VIP, die lichtgrijze kleur, het aparte was dat het creme leek, maar bij het verwijderen van het hemeltje zag je aan de zijkant (waar geen uv invlied ed is geweest) de originele kleur en die bleek grijs. Die van mij (ReRi uit terneuzen) heeft die grijze, maar wel met foam.. zonder die foam krijg je het er volgens mij niet strak in, want dan zou je de lijm door de dunne stof zien. succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 VIP ? Je mag wel gewoon Arie zeggen hoor. Het is inderdaad erg dunne stof, dus het word toch ook weer dat ellendige schuim, hoe lang zou dat dan weer meegaan? 10 jaar 15 jaar? Ook ergens hier op forum gelezen over het plafond bekleden met vinyl, kan mij dat nog slecht voorstellen of ik dat mooi zou vinden... Voordeel zou wel zijn dat je van het schuim af ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMelchers Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 Mijn hemeltje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeeJee Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 ziet er wel strak uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonsan Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 ziet er wel strak uit! Nu is natuurlijk wel de vraag of deze na vijf maanden nog net zo strak is.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grunewaldje Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 Op 12/3/2014 om 11:16 AM, RMelchers zei: Mijn hemeltje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grunewaldje Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 Beste R Melchers, ik heb een serie2 xj en ben aan vervanging toe van het hemeltje. Ik woon ook in Arnhem en misschien kunt u mij tips geven of helpen. Ik weet alleen niet goed of ik langs deze weg in contact kan komen. Met vriendelijke groet, Jules Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 53 minuten geleden, grunewaldje zei: Beste R Melchers, ik heb een serie2 xj en ben aan vervanging toe van het hemeltje. Ik woon ook in Arnhem en misschien kunt u mij tips geven of helpen. Ik weet alleen niet goed of ik langs deze weg in contact kan komen. Met vriendelijke groet, Jules Jules. Stuur een privé berichtje naar : https://www.jaguarforum.nl/forum/profile/5264-rmelchers/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaapvanthoff Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Goedemorgen, Ik heb een X-type en van de A stijlen begint de bekleding wat los te laten. (ja ieder zijn eigen malheur) Bestaat er dunne lijm die met een injectie spuitje tussen de stof en het drager materiaal gespoten kan worden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts