Jump to content

Nieuw hemeltje

hansvh
 Share

Recommended Posts

• Replies 20
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Wat Lakeweel aanbiedt is inclusief foam e.d., dus kant en klaar. Oude hemel wordt dan dacht ik compleet vervangen. Wie o wie weet of de hemel erin kan zonder de ruiten er uit te halen?

Gr,

Jacques

Men zegt dat de ruiten er uit moeten. Ik denk dat hij er via een achterdeur wel uit kan. Eventueel door een stoel er uit te halen. Meten is weten. Het paneel is dermate slap dat je hem gerust buigen kunt.

• 4 months later...
  • 3 years later...

hoi allemaal, 

uiteraard had ik in mijn serie II ook een hangend hemeltje, maar gewoon ruitje eruit en bij een stoffeerder laten plakken met de originele kleur. Deze is nog gewoon op voorraad. ben wel benieuwd hoeveel jullie betaald hebben.

gr. Bert-Jan

Hey Bert-Jan,

Met orginele kleur bedoel jij die wat licht/grijzige kleur en niet de crème/bisquit kleur?

Ik heb die lichte/grijzige en wil die eigenlijk wel weer terug.

Mijn stoffeerder zou ook kijken of hij aan die orginele stof kon komen, mag van mij alleen wel zonder dat verterende foam. :sarcastichand:

post-5683-0-27964500-1417501868_thumb.jpg

VIP,

die lichtgrijze kleur, het aparte was dat het creme leek, maar bij het verwijderen van het hemeltje zag je aan de zijkant (waar geen uv invlied ed is geweest) de originele kleur en die bleek grijs. Die van mij (ReRi uit terneuzen) heeft die grijze, maar wel met foam.. zonder die foam krijg je het er volgens mij niet strak in, want dan zou je de lijm door de dunne stof zien.

succes!

VIP  ?

Je mag wel gewoon Arie zeggen hoor.  :sarcastichand:

Het is inderdaad erg dunne stof, dus het word toch ook weer dat ellendige schuim, hoe lang zou dat dan weer meegaan?  10 jaar 15 jaar?

Ook ergens hier op forum gelezen over het plafond bekleden met vinyl, kan mij dat nog slecht voorstellen of ik dat mooi zou vinden...

Voordeel zou wel zijn dat je van het schuim af ben.

• 5 months later...
  • 3 years later...

Beste R Melchers, ik heb een serie2 xj en ben aan vervanging toe van het hemeltje. Ik woon ook in Arnhem en misschien kunt u mij tips geven of helpen. Ik weet alleen niet goed of ik langs deze weg in contact kan komen. 

Met vriendelijke groet,

Jules

53 minuten geleden, grunewaldje zei:

Beste R Melchers, ik heb een serie2 xj en ben aan vervanging toe van het hemeltje. Ik woon ook in Arnhem en misschien kunt u mij tips geven of helpen. Ik weet alleen niet goed of ik langs deze weg in contact kan komen. 

Met vriendelijke groet,  Jules

Jules. Stuur een privé berichtje naar https://www.jaguarforum.nl/forum/profile/5264-rmelchers/

Goedemorgen,

Ik heb een X-type en van de A stijlen begint de bekleding wat los te laten. (ja ieder zijn eigen malheur)

Bestaat er dunne lijm die met een injectie spuitje tussen de stof en het drager materiaal gespoten kan worden?