Leo 9 Report post Posted November 2, 2006 Hallo, Hier enkele foto's van de Avon xj6 series 3 estate. Groet, Leo Quote Share this post Link to post Share on other sites
pim van der schaaf 3 Report post Posted November 2, 2006 Dat vind ik nou altijd zo jammer, op zijn goedkoop een station wagen bouwen en niet de moeite nemen om de raamstijlen van de achterdeuren aan te passen aan de hogere daklijn, om over de vorm van de achterste zijruiten mar te zwijgen. Volvo had dat ook met de 240 station, even wat meer werk en het is wel goed. Quote Share this post Link to post Share on other sites
keesh 1344 Report post Posted August 9, 2020 Avon Coachworks zag de dingen anders en bood deze lompe conversie van de Jaguar sedan aan, die de aangeboren elegantie van de basisauto inruilde voor een holle achterkant. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bart XJSC 39 Report post Posted August 9, 2020 Het is lomp maar ik vind m toch wel gaaf. Ik heb er alleen nog nooit 1 te koop gezien. Quote Share this post Link to post Share on other sites
keesh 1344 Report post Posted August 9, 2020 40 minuten geleden, Bart XJSC zei: Ik heb er alleen nog nooit 1 te koop gezien. Deze stond een paar jaar geleden te koop 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Recommended Posts