Wimme Posted October 29 Posted October 29 MAnnen, vrouwen, Mijn mooie X type (met een mooi badge/ tender op de motorkap) heb ik nu iets van 3 jaar, maar afkeurpunten zijn te omvangrijk, de wagen moet weg. Over 1 week verloopt de apk. 49 LK HH 262 k op de teller, waarvan door mij 110k gereden zonder problemen. Hoofdpunten zijn remmen rondom, 2 nieuwe banden en laswerk dorpel. Uiitbesteed zomaar 1500 piek Pluspunten: mooie carrosserie Jaguar telefoon 2 goede banden uitstekende motor en automaat Minpunten afkeurpunten.... Wil je meer weten of foto's? Bel of mail me. Ik wil wel snel handelen. Groet, Wim, Haulerwijk Friesland wimvanderzel@gmail.com 06-39857496 Quote
Djurre1980 Posted November 4 Posted November 4 Als de rest goed is en de auto goed bevalt... voor €1500 heb je geen andere betere auto :-). Quote
Wimme Posted November 4 Author Posted November 4 MAnnen, dank voor jullie reacties. Heb gisteren besloten met inruil andere wagen te kopen. Behouden was wat mij betreft geen optie. Naast 1500 ook nog laswerk (net als vorig jaar en het jaar ervoor), hiervoor wilde de garage niet eens een prijs afgeven. Dus over de 2000 wordt het dan zeker. En volgend jaar mogelijk weer aan de beurt. Ik heb besloten om een goedkope citroen te rijden en voor de zakelijke ritjes / voor de chique mijn Wolseley. Quote
DionF Posted November 4 Posted November 4 Wel even laten weten wat voor Wolseley dan graag. Kan er een fotootje af? Een zescilinder zoals mijn Austin Westminster A110? 1 Quote
Wimme Posted November 4 Author Posted November 4 Zeker wel. Ik heb n wat bravere versie. Ben je ook lid van AMRWR? 1 Quote
Wimme Posted November 6 Author Posted November 6 Toe maar. Ik 15 jaar. Dan treffen we elkaar wellicht nog wel vanuit die invalshoek.. Quote
Recommended Posts