HenkvD Posted September 11 Posted September 11 Beste Forumleden, Tien jaar geleden zelf uit België geïmporteerd. Volledige historie (inclusief rekeningen) aanwezig. Matching numbers. Goed functionerende handgeschakelde versnellingsbak met elektrische overdrive. In 1986 heeft de auto een volledige Dinitrol anti-roestbehandeling ondergaan. Laatste taxatierapport dateert van november 2024. Kenteken: AR-87-11. Tellerstand 5135 km. Laatste APK keuring 5 oktober 2021 en geldig tot 5 oktober 2023. Geen APK plicht meer. De auto is verder origineel maar de lak vraagt wat aandacht. Ik ben sinds een jaar gepensioneerd en wil met mijn eveneens gepensioneerde vrouw meer gaan reizen zodat ik mijn jaguarhobby wil beëindigen. Vraagprijs euro 10.500,-. Iets voor jou? stuur dan een bericht. Quote
Han Posted September 12 Posted September 12 Reizen met een series 1 is niet echt vervelend en als hij goed wordt onderhouden is het een betrouwbare auto die je met comfort overal zal brengen. En de 2.8 motor is een stuk zuiniger met brandstof dan de 4.2. Dus stap in met de freule en ga waar je heen wilt. Quote
HenkvD Posted September 16 Author Posted September 16 Helemaal eens Han, en in prestaties vrijwel geen verschil met de 4.2. Quote
arie-jag Posted September 16 Posted September 16 Ben net paar weken terug van ruim 2 weken trekken door UK in de XJ6 serie 2. Van Robinhoodsbay naar Lake District en weer door naar Loch Ness. Wat een top wagen om in te reizen, heerlijk! Veel complimenten gehad van de engelse die het fantastisch vinden dat wij er gewoon mee rond trekken ipv op een trailer naar evenement slepen en weer terug Ik kan mij, met mijn gezin, geen fijnere reisauto wensen dan de Jag. Oude foto van onze trip in de Jag naar West Ierland 1 3 Quote
Han Posted September 16 Posted September 16 8 uren geleden, HenkvD zei: Helemaal eens Han, en in prestaties vrijwel geen verschil met de 4.2. De 4.2 rukt wel wat harder aan de achterwielen hoor, althans de series 1 4.2. Quote
MkMann Posted September 16 Posted September 16 3 uren geleden, arie-jag zei: Ben net paar weken terug van ruim 2 weken trekken door UK in de XJ6 serie 2. Van Robinhoodsbay naar Lake District en weer door naar Loch Ness. Wat een top wagen om in te reizen, heerlijk! Veel complimenten gehad van de engelse die het fantastisch vinden dat wij er gewoon mee rond trekken ipv op een trailer naar evenement slepen en weer terug Ik kan mij, met mijn gezin, geen fijnere reisauto wensen dan de Jag. Oude foto van onze trip in de Jag naar West Ierland Oh heerlijk, ben er alleen te schijterig voor. Quote
Recommended Posts