EricS-TR Posted August 30 Posted August 30 Zojuist kreeg ik het trieste bericht van zijn vrouw Esther dat Rob op 28 augustus is overleden. Dank je voor al jouw bijdragen en leuke gesprekken Rob en heel veel sterkte voor Esther en zijn kinderen! RIP Quote
keesh Posted August 30 Posted August 30 Groot verlies voor dit forum en al zijn bijdragen, maar vooral voor zijn naasten. Sterkte voor Esther en zijn kinderen. RIP Quote
MkMann Posted August 30 Posted August 30 Gecondoleerd en sterkte met het verwerken van dit verlies. Quote
XJeej Posted August 30 Posted August 30 Veel sterkte aan de nabestaanden, heel spijtig om dit te horen. Quote
Han Posted August 30 Posted August 30 Wat een triest bericht, veel sterkte voor de familie en vrienden en rust zacht Rob. Quote
isabella Posted August 30 Posted August 30 Joke en ik wensen de naasten heel veel sterkte toe in deze zeer lastige tijd. Wat een verlies, voor alles en iedereen. Weer een goed mens weg. Ik heb zelf altijd hele fijne gesprekken met Rob gehad en ben daar dankbaar voor, Ik vond het een zeer sterke man, ondanks alles altijd (proberen) vrolijk te zijn, en dat bracht hij ook echt over. Heel veel sterkte.... Quote
Stephan80 Posted August 30 Posted August 30 O jee, wat een rotnieuws. Veel sterkte gewenst voor gezin, familie en vrienden. Diep respect voor Rob dat hij idd het glas halfvol zag tijdens onze gesprekken, ook al liep het langzaam leeg. Rust zacht kerel. Quote
Marcov Posted August 30 Posted August 30 Veel sterkte voor familie en vrienden. Rob was een heel fijn mens om mee te kletsen (over gouden velgen vooral :-0 ) en een vat vol kennis. (Ik wist dat Rob en ik hetzelfde bouwjaar hadden, nu zie ik dat we maar 1 dag schelen.) Rust zacht Rob, ik zal je missen hier op het forum en op de Zeeuwse meetings. Quote
Pizzaman Posted August 31 Posted August 31 Dat is zo jammer, ben zelf van hetzelfde bouwjaar. Zo oneerlijk kan het leven zijn. Ik zal 'm missen met z'n opmerkingen, altijd lol. Veel sterkte gewenst aan zijn nabestaanden. Quote
haddock Posted August 31 Posted August 31 Oh, Esther en kinderen, gecondoleerd en heel veel sterkte! Fijne gozer, veel te vroeg dit. Quote
Feike Posted September 1 Posted September 1 Weer ontvalt er iemand ons veel te vroeg. Heel veel sterkte in deze moelijke tijd voor de nabestaanden en directe familie. Quote
Simone Posted September 1 Posted September 1 Heel veel sterkte gewenst aan de familie en iedereen die Rob heeft gekend. Quote
Laan Posted September 1 Posted September 1 Wat een triest nieuws over Rob. Zo’n aardige en positieve man. ik wens zijn familie en bekenden heel veel sterkte met dit verlies. Quote
sonsan Posted September 2 Posted September 2 Heel veel sterkte gewenst voor familie en vrienden. Quote
joost bunnik Posted September 2 Posted September 2 Triest nieuws dit. Heel veel sterkte voor de familie en vrienden. Quote
Djurre1980 Posted September 9 Posted September 9 Wat in en in triest... Bedankt voor alles kerel. En heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden. Quote
Recommended Posts