November 28, 2025Nov 28 Op 11/26/2025 om 3:53 PM, keesh zei:Foto's in berichten blijven klein als je er op klikt😉20 uren geleden, pimgmx zei:Lijkt al gefikst te zijn? 👍👍👍20 uren geleden, hansvh zei:En dat zonder dat ik er iets aan heb gedaan 😀Het probleem is er nog steeds, alleen als je de foto in het bericht plaatst. Wanneer alleen upload is het geen probleem.
November 28, 2025Nov 28 19 uren geleden, DionF zei:Is er nog een knop "alles gelezen" ? Kan hem zo 123 niet vinden.Klik op je forumnaam rechtsboven en dan zie je de optie wel verschijnen😉
November 28, 2025Nov 28 3 hours ago, keesh said:Klik op je forumnaam rechtsboven en dan zie je de optie wel verschijnen😉Super, dank je wel!
November 29, 2025Nov 29 Op 11/27/2025 om 4:45 PM, keesh zei:Staat bij mij ook rechts bovenin😉Thanks Keesh, had mij nog jaren kunnen kosten eer ik daar achter was gelomen Aldoende leert men...
November 29, 2025Nov 29 Author Het is officieel, het niet groter worden van afbeeldingen na klikken op de thumbnail is een bug.Nieuwe software, nieuwe bugs 😜
November 30, 2025Nov 30 17 uren geleden, hansvh zei:Nieuwe software, nieuwe bugs 😜Is dat nog op te lossen?
November 30, 2025Nov 30 IK moet zeggen wel een leuke update. Echter wel slechter leesbaar . Dit i.v.m. kleur gebruuik.
November 30, 2025Nov 30 27 minuten geleden, harryxk8 zei:IK moet zeggen wel een leuke update. Echter wel slechter leesbaar . Dit i.v.m. kleur gebruik.Kleur kan je zelf instellen, klik op je 'profielnaam' rechtsboven en klik dan op 'Theme iditor'.
November 30, 2025Nov 30 Author 4 uren geleden, keesh zei:Is dat nog op te lossen?Afwachten tot de eerstvolgende update beschikbaar komt.
December 7, 2025Dec 7 Als er meerdere foto's geplaatst worden dan mis ik de pijltjes om de volgende te laten zien.Nu moet je iedere keer met de "web-pagina pijl" terug om de volgende uit te vergroten.Of mis ik iets?
December 9, 2025Dec 9 Author Er zijn inderdaad wat problemen met afbeeldingen in posts. Ik hoop dat deze opgelost zijn in de eerstvolgende update.