May 12, 2025May 12 De knoop is doorgehakt: de STR mag iemand anders veel plezier gaan geven. Het is de laatste STR die in NL is afgeleverd (in 2007) en enige originele NL STR in deze kleur (Radiance Red). De STR is een paar maanden demo geweest van de importeur en daarom ook echt full options. Daarna heeft de vorige eigenaar hem gekocht en ik ben dus officieel tweede eigenaar. De STR is een zeer nette staat, maar met kilometerstand ± 168.000 uiteraard niet in showroomstaat. Technisch vanzelfsprekend “perfect” zonder achterstallig onderhoud en er is dan ook nooit op (preventief) onderhoud bespaard. Complete onderhoudshistorie is bekend en vanaf 2016 is het onderhoud gedaan bij G&G. In februari 2024 is daar ook het beruchte koelvloeistof slangetje onder de Supercharger vervangen. Een tikkende tijdbom bij iedere STR en een dure reparatie! 😢 Voor meer informatie over de (technische) staat informeer gerust bij Raymond. Naast alle fabrieksopties heeft de STR ook Jagdroid, dus streamen vanaf telefoon via originele audio zonder zichtbare aanpassingen (geïntegreerde bluetooth carkit zit er al in af fabriek) en RVS einddempers op maat met mooi geluid zonder resonantie bij bepaalt toerental of hinderlijk aanwezig bij constante snelheid (originele dempers worden meegeleverd). In 2021 is de Xenon verlichting vervangen en met de Michelin Pilot Sport 4 achterbanden is minder dan 4000km gereden. Aangezien de STR ouder is dan 15 jaar is deze ook fiscaal aantrekkelijk (bijtelling) en heeft zelfs een groene Duitse milieusticker 🤣 Het is geen onbekende hier, maar een paar foto’s mogen uiteraard niet ontbreken: Vraagprijs: € 17.000
June 6, 2025Jun 6 Author Vanwege gewijzigde toekomstplannen is de onderhandelingsruimte groter geworden
August 26, 2025Aug 26 Author Het aanbod geldt nog steeds ... maar het bod van €9500 dat ik heb ontvangen zit daar toch nog wel vér buiten
October 15, 2025Oct 15 Author Ook dit jaar weer met vlag en wimpel geslaagd voor de APK, geldig tot 30-10-2026
October 16, 2025Oct 16 On 10/15/2025 at 5:48 PM, EricS-TR said: Ook dit jaar weer met vlag en wimpel geslaagd voor de APK, geldig tot 30-10-2026 Die van mij ook (ja duh), heb hetzelfde soort probleem. Heeeele mooie auto... maar wel specifiek. Bij die van jou nog meer dan die van mij is daar slechts een bepaald, beperkt publiek voor. Maar die weten 'm dan ook goed te waarderen, dus hoeft niet echt weg voor een schijntje..
October 17, 2025Oct 17 Author Mag weg, maar hoeft niet inderdaad en zéker niet voor een schijntje Gisteren weer héérlijk een langere comfortabele (en snelle ) rit op en neer naar Heinkenszand gereden. Er was een scheurtje in het hoesje van een fuseekogel achter met kit afgedicht. Voldoende voor APK, maar niet voor mij. Dat werd uiteindelijk geen nieuw hoesje, maar een compleet nieuwe draagarm. Als je iets doet, dan ook goed
October 29, 2025Oct 29 Author Vandaag is de STR weer getaxeerd met uiteraard complimenten van de taxateur. Ten opzichte van de taxatiewaarde is de vraagprijs een koopje