Lana Posted May 4 Posted May 4 ik moet wat opruimen van mezelf. vanuit de xj40 slopers is een best net insignia interieur te koop. Het is niet perfect, maar wel goed en compleet. Zeker een mooie set. En niet duur. 200 euro voor de stoelen, achterbank, houtdelen, teller. Dus alles wat bij insignia net even anders is. Zie ook de foto´s Quote
Rensdd6 Posted May 7 Posted May 7 Hoi Wilfred, ik ben geïnteresseerd, het worden reservedelen voor mijn nu deels gedemonteerde Insignia. Groeten, Rens Swart Quote
Rensdd6 Posted May 9 Posted May 9 Tsja, ik moet ook ruimen want dingen verzamelen waar je nooit aan toe zult komen is niet heel zinvol. Aan de andere kant, dingen verzamelen die je ooit nog eens nodig zou kunnen hebben ... om nu fineerlijsten en bumpers en halve auto's te verkopen terwijl je er zoveel moeite voor hebt gedaan om ze te verkrijgen? Ik heb een Rover 3500 Vanden Plas in de kreukels waar op de koets na nog alles op en aan zit. En daarbij een Rover SD1 die compleet is op alles na, behalve de koets. En blauwe vloerbedekking. Iemand? Lekker klussen, van twee één maken en binnenkort wegenbelastingvrij. Van de SD1 heb ik ooit ook portieren, motorkappen en bumpers gehamsterd ... En dan heb ik nog de eerder genoemde Daimler 4,0 uit 1992, Regency red met Magnolia interieur, die iedereen die hier binnenloopt het mooist vindt. Rijdt het comfortabelst van allemaal, weet niet waarom. Maar rijdt niet meer. Ik ben er minder aan gehecht dan aan bijvoorbeeld de tweede Daimler Double Six waar jochies mee over de akkers hebben gerausd, het is toch een XJ81 V12 nietwaar?! Quote
badhuis Posted May 9 Posted May 9 On 5/7/2025 at 8:53 PM, Djurre1980 said: Heb jij ook wat te koop Rens? Heb jij ook wat te koop Djurre? 😆 2 Quote
Djurre1980 Posted May 9 Posted May 9 Nog niet! Komt vast nog wel eens als ik erachter kom dat ik het niet meer bij kan benen . En ja Rens je houdt nou eenmaal van het spul dus je blijft verzamelen, en als je iets wegdoet koop je het waarschijnlijk ook niet meer terug. Beschikbaarheid van auto's en onderdelen gaat de laatste jaren drastisch achteruit. Zeker bij bijvoorbeeld de XJ40 die altijd matig geliefd is geweest en waarvan dus al veel is gesloopt. Quote
Recommended Posts