MathijsPeters Posted April 7 Posted April 7 Hallo, Mijn 1994 XJ40 3.2s wordt momenteel in orde gemaakt door Crombeen Classic Cars in Born. Omdat de achterbumper ietwat gehavend is ben ik op zoek naar een vervangend, identiek exemplaar. Dus: ben of ken je iemand die er een heeft liggen die weg mag, meld je dan bij me. Groeten, Mathijs Quote
Djurre1980 Posted April 7 Posted April 7 Wat is er precies mis mee? Als je er al 1 vind is chrome aan onderkant geroest, niet erg, behandelen en het komt er niet doorheen. Het rubber is bij de meesten wat uit zijn verband. Quote
MathijsPeters Posted April 7 Author Posted April 7 5 minutes ago, Djurre1980 said: Wat is er precies mis mee? Als je er al 1 vind is chrome aan onderkant geroest, niet erg, behandelen en het komt er niet doorheen. Het rubber is bij de meesten wat uit zijn verband. Hoi; heeft een tikje gehad en is rechtsachter verbogen. En ik ben nogal perfectionistisch dus tja. Maar als het een dure grap wordt dan leer ik er wel mee leven;-) Quote
Djurre1980 Posted April 7 Posted April 7 Dure grap niet persee, ik heb een heel nette gevonden voor paar tientjes laatst, maar ze zijn zelden perfect, maar je vind ze wel zo net dat je aan de buitenkant geen schade aan het chrome ziet, en rubber is vaak netjes maar niet meer helemaal recht. Op marktplaats staan momenteel wat XJ40 slopers.. wellicht zit daar een goede op. Quote
Lana Posted April 7 Posted April 7 Ik heb nog een achter bumper liggen, voor zover ik weet netjes maar als het morgen weer licht is kan ik wat fotos maken. Quote
Recommended Posts