MichellePonsi Posted March 17 Posted March 17 Ik verkoop mijn JAGUAR X-TYPE 2.0 V6, uit juni 2003. Het is een 4-deurs, royale kofferbak. Kilometerstand: 373.652. Er zijn twee autosleutels en hij heeft centrale deurvergrendeling. De ramen zijn elektrisch. Er zit bluetooth in (zelf ingezet) dus je kan je telefoon verbinden en met usb opladen. Ook zit er een sensor in voor achteruit parkeren en er zit een cd-speler in. De bekleding is stof. Hij rijdt nog helemaal perfect. Er is geen schade aan de auto en de lak is nog intact. Paar dingetjes: De linkerachterdeur opent soms niet. De bekleding van het dak aan de binnenkant laat aan de achterkant los (dit kan denk ik makkelijk zelf gemaakt worden met wat lijm). De APK loopt tot 31-07-2025. Mocht je interesse hebben of wat extra vragen hebben, stuur me dan een whatsapp of sms bericht op dit nummer: +31639104258 of laat een voicemailbericht achter. Ik doe hem weg omdat ik hem niet meer nodig heb voor mijn werk. De prijs is €999,- Quote
Djurre1980 Posted March 18 Posted March 18 Goed om te zien dat de 2 litertjes ook flinke kilometerstanden kunnen behalen. Quote
Recommended Posts