jozik Posted January 11 Posted January 11 Mijn emerald groene Jackie is te koop. Veel werk aan om weer in mint conditie te krijgen. Of geschikt om te kannibaliseren voor andere S-types. Motorisch prima, airco en banden idem. Maar: -schuif/kanteldak defect -aan de rechterkant komt water naar binnen bij veel regen, mogelijk door dak, mogelijk via een portier, ik heb het niet kunnen vinden -diverse krassen en deukjes rondom - achteruitrijsignalering geeft sinds kort een hoge piep bij het in de achteruit zetten en verder niets - mijn zoon (APK keurmeester) heeft bij een pré-keuring geconstateerd dat stofkappen van beide achterste draagarmen en de draagarm linksvoor kapot zijn (draagarm rechtsvoor is 2 jaar geleden vervangen) - motor-afdekplaat onderzijde is bevestigd met tiewraps. -Banden rondom zijn goed (2 winter, 2 gewoon), er zijn nog twee goede Bridgestone banden bij, waarvan er één een snee op de wang heeft (APK-afkeurpunt) Quote
Recommended Posts