December 25, 20241 yr Langs deze weg wens ik jullie allemaal een hele fijne kerst toe en een heel mooi en gezond 2025
January 1, 20251 yr Langs deze weg.... bedankt natuurlijk. Maar ik moest denken aan deze die ik ergens zag 😅
January 1, 20251 yr Op 12/26/2024 om 12:27 PM, MkMann zei: Ik heb AI gevraagd een kerstkaart te maken… Iedereen een gelukkig nieuwjaar!! Dat is inderdaad wel een leuk plaatje. Naast de kerstman herken ik een MKII, XK150 en een Mercedes SL190. Ziet iemand nog iets anders?
January 2, 20251 yr 47 minuten geleden, Pizzaman zei: Zit ook wel iets in van een Volvo Amazon. Nou, dan heb je wel een uitgebreide fantasie nodig.
January 3, 20251 yr 12 hours ago, Han said: Nou, dan heb je wel een uitgebreide fantasie nodig. Hoe de wielen er onder staan, met van die randjes langs de spatborden. Bij de Engelse is dat 99% vlak afgewerkt. Maar je moet inderdaad wel 'fantaseren'. De bloody obvious items werden natuurlijk meteen al genoemd. Overigens vind ik die AI een beter design hebben gemaakt dan wat ze tegenwoordig presteren..