January 11, 20251 yr 2 hours ago, haddock said: Foto’s onderkant gevraagd en gekregen, ongezien aangeschaft. deblijearmoetzaaiert Gefeliciteerd Bertus! Hoeveel nachtjes slapen nog tot het moment supreme😉?
January 11, 20251 yr Denk volgend weekend m voor t eerst te zien! Deze haastige had dat radiateurlampje mooi niet gezien, beetje dom. We gaan het zien. Dit wordt dan de derde x300 na de Daimler Six en mijn geliefde Rrrrrrrretje XJR.
January 11, 20251 yr 26 minutes ago, haddock said: Denk volgend weekend m voor t eerst te zien! Deze haastige had dat radiateurlampje mooi niet gezien, beetje dom. We gaan het zien. Dit wordt dan de derde x300 na de Daimler Six en mijn geliefde Rrrrrrrretje XJR. Leuk hoor, heb je ergens foto's van je collectie?
January 11, 20251 yr Die zijn al weg, had ooit n grote loods….. Foto’s zweven hier nog wel ergens op t forum als t goed is.
January 11, 20251 yr 2 uren geleden, Djurre1980 zei: Ik zie dat ze ook nog een 3.2 Sport hebben staan, handgeschakeld. Lijkt me ook wel leuk, ik heb nu een handbak X en geniet enorm van het schakelen. Wel heel andere prijsklasse, maakt me des te nieuwsgieriger in welke staat die 4 liter Sport is. https://www.classicroadster.nl/product/13043934/jaguar-xj-sport-3-2-x300-1996-handgeschakeld-top-staat Misschien kan je even snel de stoel en bumpers omwisselen wanneer ze de andere kant op kijken. 😄 😄 . dat is wel een heule mooie zeg! Leuk die subtiele rode pinstripes
January 12, 20251 yr Is dit dan wat voor jou Roman? Jaguar XJ 3.2 AUT 1996 Oldtimer unieke kleur € 2.500,00 https://link.marktplaats.nl/m2222116172?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
January 12, 20251 yr Author Had m gezien ja. Who knows? Deze staat wel wat langer te koop denk ik, dus biedt me wat meer gelegenheid om eventueel te gaan kijken. Eerste prio is nu: ruimte scheppen in onze loods. Daar staan nu nog allerlei carrosseriedelen die zijn bestemd voor mn Saab 900 classic. Kom ik ook al niet aan toe, haha. Als er eenmaal plek is, ben ik een stuk flexibeler. In heb voor mijn huis nu geen plek voor een Jag - de Saab en de gezinsbolide staan er ook al...
January 12, 20251 yr Of hij lang te koop staat voor deze prijs? Als het echt een goede/mooie is niet denk ik. Maar je weet het niet, de 3.2 is iets minder gewild. Vind het op zich wel een leukerd. Bijzondere kleur en leuke velgen. Nieuwe dynamo, accu... prima kilometerstand. Je kan er eigenlijk weer geen buil aan vallen. En nu hou ik op voordat ik mezelf weer verliefd maak. 😂😂
January 12, 20251 yr Author Heb even kentekencheck gedaan. Heel veel eigenaars de afgelopen jaren. download (15).pdf
January 12, 20251 yr Ja dat zag ik ook inderdaad, en de laatste maar paar maanden eigenaar. Zegt weinig, maar het werkt niet in zijn voordeel. Je ziet het vaak bij goedkope auto's. Het kan ook zijn dat elke eigenaar op zijn beurt iets verbeterd heeft Haal jij deze info gratis op ergens?
January 12, 20251 yr https://finnik.nl/kenteken/65lrpk 11 eigenaren / 16 incl. autobedrijven Gratis op finnik.nl
January 12, 20251 yr Kan nog steeds een prima buitenkansje zijn. Probleem met auto's met lage waarde/aankoopprijs is dat het een impuls aankoop is voor velen. De meesten komen erachter dat een Jag an sich niks voor ze is en verkopen 'm weer. Maar je ziet het: laastste eigenaar heeft op zijn beurt bijvoorbeeld wel mooi de dynamo en accu vervangen. Ik heb teveel wagens staan, voegt niks toe aan mijn collectie, dus ik ga niet kijken haha.
January 14, 20251 yr Op 1/11/2025 om 3:33 PM, keesh zei: HIER ook nog een mooie 4.0 LWB Is geen lange wielbasis. En geen XJ6 maar een Sovereign. Waarom adverteren mensen met een juichend "lange wielbasis!" terwijl dat niet klopt?! Huiswerk niet gedaan of oplichtingerig? Net zoals er regelmatig geadverteerd wordt met "Daimler Double Six Century" terwijl het geen Century is. Dat klinkt meer als "laten we maar maximaal klanten trekken, de waarheid komt dan later wel". Edited January 14, 20251 yr by Rensdd6 Aanvulling
January 14, 20251 yr Author Mooie auto die groene. Maar waarom zijn de naden tussen voorschermen en voordeuren zo groot? Sluit allemaal niet lekker aan lijkt 't. Sowieso is-ie boven m'n budget. Dus da's makkelijk.
January 14, 20251 yr Waarschijnlijk keer voorscherm eraf geweest voor roest reparatie, of donorscherm. Lijkt ook gespoten te zijn.
January 14, 20251 yr On 1/11/2025 at 1:51 PM, haddock said: Foto’s onderkant gevraagd en gekregen, ongezien aangeschaft. Als dat er in werkelijkheid ook zo uit ziet zou ik eens checken of ze 'm gejat hebbe uit een museum, aan de andere kant, wat niet weet dat niet deert. De Voorvrouwallesverzwijgende
January 15, 20251 yr En hier https://www.a2automotive.nl/Jaguar/XJ/3.2-Executive--LPG-5726830/9634/1/14/details.aspx?zoek=&so=gallerij
January 16, 20251 yr Bijna 4 tonners gelaufen 😄. Mooie stand, maar wie koopt het nog? Aan de andere kant: als hij netjes is voor een habbekrats en goed rijdt... tsja...
January 16, 20251 yr Hij ziet er netjes uit. Bekleding valt mee voor die kilometerstand. Erg mooie kleur. Wel 'gewoon' een XJ6. De vraag is vooral hoe het met de roest op allerlei punten aan de onderkant is, héél goed kijken en krabben! Die van mij heeft meer gelopen en was een stuk duurder, maar LPG is een enorm voordeel als je meer dan 6000 km per jaar met het ding wilt rijden. Ik weet niet of en hoeveel een 3,2 liter 'zuiniger' is dan een 4 liter compressor.