April 6Apr 6 2 uren geleden, MkMann zei:Nette auto denk ik.Eerste indruk Is positief... (maar WANNEER gaat Marktplaats eindelijk eens hoge resolutie-foto's mogelijk maken? 🤔)
April 6Apr 6 Ja, triest he. Je kan onmogelijk op foto's afgaan om werkelijk de kwaliteit te beoordelen.
April 30Apr 30 Overigens, ze zijn ook wel elders niet erg duur... zo'n XJ40 vind ik ook best mooi eigenlijk. €4500,--https://olx.ba/artikal/75096080?_gl=1*1ytkka4*_up*MQ..*_ga*MTQxMTkzMzUwMS4xNzU1NjE0OTAw*_ga_HZGKM1Z80V*czE3Nzc1NjIyMTIkbzM2JGcxJHQxNzc3NTYyMzE4JGozOCRsMCRoMA..Nouja... niet duur... €12.500,--https://olx.ba/artikal/72906502?_gl=1*mxyqmz*_up*MQ..*_ga*MTQxMTkzMzUwMS4xNzU1NjE0OTAw*_ga_HZGKM1Z80V*czE3Nzc1NjIyMTIkbzM2JGcxJHQxNzc3NTYyNzc1JGo1OSRsMCRoMA..
April 30Apr 30 9000 KM!!! Die heeft bijna niet gereden 🤣(ja ik snap dat het een ander soort km is)Als die Daimler nou een 87er was geweest mocht je hem voor mij zo ophalen.
May 2May 2 Ik vind het wel mooie auto's, voor mij nog iets te modern. Voordeel is dat ze daar geen zout op de wegen strooien.Je ziet er van alles rondrijden, nadeel is dan wel weer dat het soms 'Balkan fix methode' is... ja plamuur wil daar ook goed (geen roest...).
May 22May 22 Voodeel van een (late) XJ40 is dat ie zich prima als daily laat rijden year round.En nee, niet bevordelijk voor de roest natuurlijk, maar je geniet er dan wel oprimaal van.
May 22May 22 8 hours ago, Djurre1980 said:Voodeel van een (late) XJ40 is dat ie zich prima als daily laat rijden year round.En nee, niet bevordelijk voor de roest natuurlijk, maar je geniet er dan wel oprimaal van.Misschien haal ik er wel eentje uit Italië... eerst ff zien of een Series 2 met XJ40-blok mag.
May 23May 23 Je moet ze niet te wijsmaken. ‘N series II met ‘n straight six is toch uitermate correct?thevendor
May 26May 26 Op 2/3/2026 om 9:45 PM, MkMann zei:Van dezelfde veiling. Ik heb me zelfs geregistreerd. Maar uiteindelijk durfde ik niet... (zoals gewoonlijk)Sukkel die ik ben... Leuke 4.2 handgeschakelde '78er. Afgehamerd op 2350,-Oei, dat is zeker een leuk ding zeg, niet veel voorkomende kleur exterieu&interieur!Ik heb niet alle foto's bekeken maar spot geen tot weinig roest (wel onder de ondergrill).Wel appart dat deze 78er nog wel de oude spiegels heeft en niet de latere rechthoekige...
May 26May 26 Spiegels? Ik zie er maar een. 😄 Goedkope uitvoering.Maar goed rakel het maar weer op, vind het nog steeds jammer.