jaapvanthoff Posted July 27 Share Posted July 27 Goededag kennisdragers; Een goede vriendin van me zoekt een S-type. Zoals het elke vrouw betaamt is er een lijstje: Geen STR. Van het "laatste" productie jaar. Stoffen bekleding ( snap ze er wat van?) Net tot zeer nette staat van ontbinding. 2,5 of 3 liter. Trekhaak geeft een plusje. Kleur niet zo belangrijk. Onderhoudhistorie. Schade vrij. Voor en achter parkeer sensoren geeft een PLUS. (goh wat gek...) Aankoop keuring bij G&G is onderdeel van het aankoopverhaal Ik hoor graag, geen haast. jaap.vanthoff@gmail.com 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pizzaman Posted July 27 Share Posted July 27 Beste Jaap, het probleem daarbij is 'stoffen bekleding'. Volgens mij ga je dat niet vinden. Het is misschien wel gemaakt maar ik heb het nog nooit gezien. In NL niet geleverd? Je zal het idd vaker tegenkomen op een 2,5 of een 3,0 (en dan in de goedkoopste versies). Lijkt me dattie dan ook geen parkeersensoren heeft... "standaard fleetline model". Of zo. "Entry-level S-Type models have part cloth seat facings, while optional leather is standard on top of the range models." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaapvanthoff Posted July 27 Author Share Posted July 27 Ha! Wil je stoffen bekleding, dan schrijf ik dat op. Immers ik vervul nederig de rol van postillon ‘d’amour. Ik leer in mijn leven. Langzaam, heel langzaam, maar toch. Dus ik ga die wens niet corrigeren. En dan de motivatie: leer is zooo koud aan de bips in de winter, bah! Dan kan je reageren zo van: kleinere bips = minder koude transitie.... Als je dan nog enig teken van leven kan geven zou je kunnen stamelen: start de auto, stoel verwarming op max loop drie keer om de auto heen en de verwarming is merkbaar. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pizzaman Posted July 27 Share Posted July 27 5 minutes ago, jaapvanthoff said: loop drie keer om de auto heen Misschien bij genoeg lopen wordt die bips ook kleiner... 🤔 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaapvanthoff Posted July 27 Author Share Posted July 27 Ik luisterde naar je. Stupid me... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted July 27 Share Posted July 27 6 uren geleden, jaapvanthoff zei: En dan de motivatie: leer is zooo koud aan de bips in de winter, bah! Dan kan je reageren zo van: kleinere bips = minder koude transitie.... Jaap die van mij heeft op de voorstoelen stoelverwarming dus warm genoeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MkMann Posted July 27 Share Posted July 27 In mijn zoektocht naar een zwarte 2.5 liefst met trekhaak, heb ik diverse met stoffen bekleding gezien, maar allemaal pre-facelift. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts