June 8, 20241 yr Beste allen, Zaterdag 6 juli 2024 wordt er een niet merk gebonden oldtimershow gehouden op de Esplanade (centrum) van Almere. Alle type Jaguars en Daimler zijn welkom. Hierbij de link met meer info: https://vriendenkring-klassiekers.nl/midland-classic-show/
June 28, 20241 yr Author Beste Erik, Wat mij betreft helemaal goed! Zie je inschrijving wel tegemoet. Vriendelijke groet, Rene Duijvelshoff
July 3, 20241 yr @Reneduij ik ben erbij. Zie dat jij in een E-type rijdt? zijn er nog anderen die gaan?
July 3, 20241 yr Author Beste Erik, Top, heb je je reeds ingeschreven? Volgens mij komt er nog een Jaguar, jullie zijn een van de weinige Jaguar deelnemers.... Helaas ziet het er naar uit dat ik niet met 1 van mijn oldtimers kan staan, omdat ik dik in de organisatie en voortgang van de MCS dag zit. Ben nl. penningmeester in het bestuur. Veel plezier as. zaterdag, Vriendelijke groet, Rene Duijvelshoff.
July 7, 20241 yr Op 7/3/2024 om 2:38 PM, EriXJR zei: Ingeschreven, betaald en bevestigd 😬 Hoi Erik, Dank voor de tip voor dit forum, ik heb me gelijk ingeschreven. Ik was met de blauwe 3.8S in Almere groet Robert
July 7, 20241 yr Hee Robert, TOP wat leuk! was gezellig zaterdag. welkom op het forum, en vergeet niet in ‘mag ik me even voorstellen’ jouw auto en verhaal te delen😉
July 7, 20241 yr Ah zat je nog niet op het Jaguar Forum? We stonden vorig jaar in hetzelfde straatje in Lelystad. Volgens mij heb ik je ook nog gezien in Ruinerwold. Mooie kar hoor die S!
July 8, 20241 yr Ik had dit draadje bij ‘wat deed jij met je jaguar vandaag’ gezet, maar hij hoort natuurlijk hier. met dank aan @Reneduij want het was een erg leuke en goed georganiseerde dag.
July 8, 20241 yr 17 uren geleden, MkMann zei: Ah zat je nog niet op het Jaguar Forum? We stonden vorig jaar in hetzelfde straatje in Lelystad. Volgens mij heb ik je ook nog gezien in Ruinerwold. Mooie kar hoor die S! Dat klopt bij beide gelegenheden ben ik geweest.