September 5, 20232 yr Regelmatig wordt de nieuwste forumsoftware ingevoerd en voorzien van de nieuwste plugins zodat ook alle leuke snufjes op dit forum naar behoren blijven werken. Vervolgens is het forum enige tijd geleden verhuisd naar een nieuwe hosting partij om nog beter te borgen dat het forum altijd betrouwbaar en goed functioneert. De groep van donateurs is ook even geactualiseerd. Dank aan de huidige en eerdere donateurs! Mocht je een bijdrage willen geven aan ons forum, graag! Er zijn twee mogelijkheden om donateur te worden:DonateurDonaties van € 5 tot € 30. per jaar.De vermelding “Forum Donateur” onder je forumnaam. Club DonateurDonaties vanaf € 30 per jaar.Verschillende kortingsmogelijkheden op producten en/of diensten.De vermelding “Club Donateur” onder je forumnaam.Toegang tot heel veel documentatie Overmaken per bank kan ook. Het IBAN is: NL85ABNA0819641367 tnv. J.Keijner / Jaguarforumclub. Graag ovv: Donatie van {forumnaam} Je donatie is voor 12 maanden. Alvast hartelijk dank! JF TeamUPDATE: Bericht is gezien de wisseling van eigenaar aangepast op op 27/06/2026
November 24, 20241 yr Nog steeds hard nodig om het JF te steunen om het up-to-date te houden en voor lange tijd. Als er elk jaar geld bij moet gaat het een keer over. Gelukkig hebben we goede sponsoren, deze bedankt, maar helaas niet genoeg.
November 24, 20241 yr Beste vrienden en Jag-liefhebbers. Ik werd al 2 x donateur en ik sta achter het nut en de nood hiervan. Mede door mijn sympathie voor alle initiatieven die mij en oudere Jags raken. Spijtig dat het forum de donateurs niet verwittigt als hun donatiejaar om is. Eén jaar werd ik zelfs ook niet als donateur vermeld op profiel. Dus positief benaderd : 1. Maak er meer publiciteit over 2. Spreek duidelijk over de prijs en de betaalmodaliteiten 3. Verwittig de bestaaande donateurs op tijd als hun donateursstatus vervalt. 4, Let erop dat die status op hun profiel komt. Allevier duwtjes tot Succes met deze poging !
November 24, 20241 yr Bedankt voor het melden. Als er via paypal betaald word komt het automatisch bij ons in de mailbox en verwerken wij het en vermelden wij het bij je profiel. Als er via de bank betaald word moeten wij dit via de forumeigenaar horen. Die regelt de financiën. De moderatoren moeten dit dus vernemen om het profiel aan e passen. Daar is het soms mis gegaan. Maar in het vervolg kan je daar een van de moderatoren op aanspreken of gewoon melden via het contactformulier.
November 24, 20241 yr 🫵 allemaal ff doneren dus 😉, voor bedrag van tussen de €5 - € 30 ben je al donateur. Als iedereen ieder jaar zo'n klein bedrag doneert voor zo'n hoop info, leuke weetjes, onderlinge tips & hulp en daardoor het voorkomen van 'major technische shit' en bovendien regelmatig een leuke dag zoals gisteren...daar gaan we het voortbestaan van dit forum toch niet voor op het spel zetten?
November 24, 20241 yr Ondertussen mijn morele plicht uitgevoerd :LUB MEDEDELING : DONATIE VAN LUMO (FORUMNAAM) Als ik nu alleen mijn kop uitsteek zal het niet zoveel helpen Avond nog !
November 24, 20241 yr 11 minuten geleden, Lumo zei: Als ik nu alleen mijn kop uitsteek zal het niet zoveel helpen Nee hoor, nog 32 anderen😉👍
November 24, 20241 yr 3 minutes ago, keesh said: Nee hoor, nog 32 anderen😉👍 Now we’re getting somewhere 😁👏
February 25, 20251 yr De schijfruimte van jaguarforum begint vol te raken. Dan kunnen we een deel van de historie verwijderen waar ik geen voorstander van ben of hostingpakket vergroten van 60 Gb naar 100 Gb. Dit kost meer maar wel noodzakelijk. Donaties zijn altijd welkom, of het een klein of groot bedrag is maakt niet uit. Als je nog iemand weet die tegen betaling een banner wil op het forum, laat het weten. Hartelijk dank voor je steun, JF-Team
March 31, 20251 yr Donaties zijn altijd welkom, of het een klein of groot bedrag is maakt niet uit. Als je nog iemand weet die tegen betaling een banner wil op het forum, laat het weten. Hartelijk dank voor je steun, JF-Team
November 24, 2025Nov 24 Nog steeds hard nodig om het JF te steunen om het up-to-date te houden en voor lange tijd. Als er elk jaar geld bij moet gaat het een keer over. Gelukkig hebben we goede sponsoren, deze bedankt, maar helaas niet genoeg. Donaties die via de bank(niet via PayPal) betaald worden moeten wij dit van de forumeigenaar horen. Die regelt de financiën. De moderatoren moeten dit dus van hun vernemen om het profiel aan te passen. Soms zit daar wat vertraging in. Daar is het soms mis gegaan. Maar in het vervolg kan je het gewoon melden, dat je een donatie gedaan hebt via de bank, bij een van de moderatoren of gewoon melden via het contactformulier.
March 28Mar 28 Nu wil ik n keer doneren om de boel in stand te houden, is de rode knop zoek!dezoekert
March 28Mar 28 Overmaken per bank kan ook. Het IBAN is: NL10RABO0192371924 tnv. Jaguarforumclub. Graag ovv: Donatie van {forumnaam}
March 28Mar 28 Als we onze Kees toch niet hadden! Will do.Done, maar het staat op naam van be-insured, da’s wel ok.
March 28Mar 28 3 minuten geleden, haddock zei:Done, maar het staat op naam van be-insured, da’s wel ok.Die is nog steeds de eigenaar van het forum totdat we een nieuwe eigenaar hebben😉
March 28Mar 28 1 minuut geleden, haddock zei:Jaja, maar dat moet je dus op je overmaking zetten.Dan hebben ze dat alvast veranderd, maar hun betalen alle kosten, dus komt ten goede aan het forum.