June 30, 20232 yr De enige echte originele Jaguar Forum kentekenplaat houder. Nu gratis voor forumleden. Past altijd, dus ook op die van jou. Opsturen is zoveel gedoe dat dit geen optie is. Afhalen in Apeldoorn.
June 30, 20232 yr Ik wil er zeker één, maar Apeldoorn ligt 4 u 34 min. (345,5 km) van mijn woonst. Is er geen andere oplossing mits een kleine financiële injectie ?
June 30, 20232 yr Tja, wat is een kleine financiële injectie. Ik wil het best voor je ophalen en brengen als je de reiskosten (700km) met STR betaalt
June 30, 20232 yr 1 hour ago, EricS-TR said: Tja, wat is een kleine financiële injectie. Ik wil het best voor je ophalen en brengen als je de reiskosten (700km) met STR betaalt Ik ook! Tegen brandstof kosten;-). Net getankt dus nog 1,97€ p/liter (E5) Even uitgaande van 14L/100KM anders te saai😉
June 30, 20232 yr 23 minuten geleden, Iksjeezesel zei: Net getankt dus nog 1,97€ p/liter (E5) Ik betaalde afgelopen dinsdag nog €2,08 /liter ..... maar gelukkig was de tank met minder dan 5 liter alweer vol (Vespa)
July 2, 20232 yr Sympathiek initiatief. Echter op al de drie wagens in ons wagenparkje zitten neutrale plaathouders. ( voor de luxe kentekenplaten😎). Op zowel de daily oplaadbare auto als de XJ prijkt wel de JF sticker op de achterruit
February 18, 20251 yr Waar kunnen we deze kentekenhouders kopen? Momenteel heb ik die van de handelaar waar ik de auto heb gekocht, maar ik wil daar niet mee geassocieerd worden. Ze hebben me zoveel werk aan de auto bezorgd dat ik geen reclame voor ze ga maken.
February 19, 20251 yr Ik schat dat ze allang op zijn, maar je kunt een PB sturen naar forumlid Laan uit de eerste post in dit topic.
February 19, 20251 yr 6 hours ago, hansvh said: Ik schat dat ze allang op zijn, maar je kunt een PB sturen naar forumlid Laan uit de eerste post in dit topic. Ik heb hem een bericht gestuurd. Dus ik neem aan dat ze niet meer gemaakt gaan worden?
February 20, 20251 yr 15 uren geleden, xenofex zei: Ik heb hem een bericht gestuurd. Dus ik neem aan dat ze niet meer gemaakt gaan worden? Ik verwacht van niet nee.
February 20, 20251 yr Kan ook een blanco nr plaat houder kopen met ruimte voor tekst en zelf een stickertje laten maken, kost ook niet de wereld voor iets unieks. Of gewoon een nr plaathouder waar geen tekstruimte aan zit, heb ik gedaan bij mijn youngtimers. Vind zelf dat rustige zonder bla bla tekst fijner.
February 21, 20251 yr Author Er zijn er nog genoeg hoor. Ik gok voor de komende 10 jaar ook nog. Gratis af te halen.