Toontidelantijn Posted June 4 Share Posted June 4 Ik had van de week weer een prachtig probleem, in meerdere opzichten. Wanneer ik rechts stuurde, hoorde ik een schurend piepend geluid, vanuit linkerkant voor. Dus ik toch ff langs mijn Garage, eenmanszaak, stonden 2 auto's op de brug! Loopt gelijk naar mijn wagen , hoort mijn klacht.. Checkt Linker voorwiel, en vind een steentje tussen remschijf, en afdekkap die aan de binnenkant van je wiel zit.. Top monteur van MB, die voor zichzelf is begonnen, vind, en lost het probleem/steentje binnen 3 minuten op, zonder een meter te rijden. Heb mijn Daimler nu 3 jaar, en echt flink betaalt aan onderhoud bij de man, maar hier werd ik toch wel even stil van. Een malafide garage had me zo lachend alles aan kunnen praten. Leuk detail is dat de Vader van mijn Monteur vroeger een Daimler Double-Six had. Iemand ervaring met X308 EGR klep schoonmaken? Zelf doen, aanbevelen, OF afraden? Wat kost het bij een Garage? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted June 4 Share Posted June 4 Een EGR bij en 308? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted June 4 Share Posted June 4 39 minuten geleden, isabella zei: Een EGR bij en 308? Ik dacht vanaf VIN F00035 bij supercharged, maar ben er niet zo goed in thuis, in die XJ8😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted June 4 Share Posted June 4 Ja, inderdaad bij een SC.... das waar. Nooit echt een probleem mee gehad, wel met wat jij al zei, andere zaken die relateren aan dezelfde storing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts