Jagrocks Posted May 23 Share Posted May 23 Hallo, sinds een paar dagen gaat het stuur niet meer naar voren. wel omhoog en omlaag. als de auto start, komt het stuur altijd meteen rustig naar voren. nu is er geen beweging in te krijgen. wie heeft een idee of advies? motortje kapot? zekering of relais? zit er vuil tussen? hoor graag, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted May 23 Share Posted May 23 Ik zou eerst zekeringen checken idd. Via google kom je op het US forum. Daar veel info over dit probleem met "X100-XK8/XKR steering column reach and tilt mechanisme". Ik heb het probleem ook ooit gehad maar het loste zichzelf toen op na accu opnieuw aansluiten... Wat de echte oorzaak was weet ik niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toontidelantijn Posted May 23 Share Posted May 23 Ik heb hetzelfde, in mijn geval, geen echt probleem, stand stuur is wel okay. Als ik hem probeer te verstellen, hoor ik wel n motortje. Dit duidt er volgens mij op, dat in mijn geval, die verstel-pen, versleten is. Heb ooit een video gezien, van iemand, die hem zelf vervangt. Maar kwam alleen dit tegen, hier zie je die pen. En hier nog een video, van iemand, die laat zien hoe je erbij komt. Hoop dat je er iets aan hebt. Groetjes! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jagrocks Posted May 24 Author Share Posted May 24 Dank je, ik ga eerst de zekeringen / relais controleren. Alleen waar zit die van het stuur...? Op het relais diagram zie ik het niet staan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jagrocks Posted May 24 Author Share Posted May 24 Alle zekeringen goed. Heb toen accu los gekoppeld en opnieuw aangesloten en nu werkt alles weer goed. Blijven wonderlijke machines zullen we maar zeggen.. bedankt voor het meedenken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts