retrotinus Posted May 21 Share Posted May 21 Ik heb deze auto vorige week op een veiling gekocht, beetje impulsief want de veiling sloot een paar uur nadat ik hem op het internet tegen kwam. En om eerlijk te zijn, hij zag er op de foto's mooier uit dan hij in het echt is. Ondertussen loopt hij wel alweer, alle lampen etc doen het, er zit ''maar'' 1 gat in de bodem en er lijkt nog niet zo lang geleden aan gewerkt te zijn. Zelfs de benzine is nog redelijk vers en hij loopt daar redelijk goed op. Dus met een beetje geluk heb ik een rijdende jag voor niet heel veel geld. Het grote probleem is het missende kenteken. Hij lijkt Nederlands te zijn, er zit een sticker op het raam van garage den Hout uit Haarlem en in de deur zit een sticker van een bedrijf in Alkmaar die in 2007 de apk heeft gedaan. Het veilinghuis gaat nog wel proberen het kenteken bij de vorige eigenaar te halen, maar als iemand weet wat het kenteken is geweest dat erbij hoorde zou dat natuurlijk top zijn. Iemand enige ervaring met de rdw om een auto zonder bestaand kenteken gekeurd te krijgen? Alvast bedankt voor de moeite. Martin 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BertJaguar Posted May 21 Share Posted May 21 Als je naar een keuringsstation van de rdw gaat, en laat zien dat je de rechtmatige eigenaar bent geworden, kunnen ze aan de hand van het chassisnummer het kenteken zien. De rdw zal je dan ook vertellen hoe je aan een nieuw kenteken komt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BertJaguar Posted August 14 Share Posted August 14 Hoe is dit afgelopen? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts