MarcJagger Posted May 18 Share Posted May 18 Hi mede-Jaggers, De linker hydraulische cilinder van mijn (XK8-)cabriodak lekt. Is dit iets dat ik beter kan laten reviseren (kan dat eigenlijk wel)? Zo ja, kennen jullie een goed adres? Of ga ik die vervangen? Zo ja, door een gebruikte? Of kennen jullie een goed alternatief? Groetjes, Marc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted May 19 Share Posted May 19 Op 5/18/2023 om 3:11 PM, MarcJagger zei: Is dit iets dat ik beter kan laten reviseren (kan dat eigenlijk wel)? Zo ja, kennen jullie een goed adres? Elk bedrijf dat hydrauliek service aanbied kan dat wel volgens mij. Om het zelf te doen is wel enige kennis en speciaal gereedschap nodig. Zou tegelijkertijd ook alle slangen vervangen en de pomp controleren, die willen ook nog wel eens gaan lekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted May 19 Share Posted May 19 Lekt de cilinder echt of lekt de slang..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcJagger Posted May 19 Author Share Posted May 19 29 minuten geleden, isabella zei: Lekt de cilinder echt of lekt de slang..? Ja, het lijkt echt de cilinder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcJagger Posted May 19 Author Share Posted May 19 4 uren geleden, keesh zei: Elk bedrijf dat hydrauliek service aanbied kan dat wel volgens mij. Om het zelf te doen is wel enige kennis en speciaal gereedschap nodig. Zou tegelijkertijd ook alle slangen vervangen en de pomp controleren, die willen ook nog wel eens gaan lekken. Ok, een revisie is dus wel mogelijk. Ik ga dan eens kijken waar dat kan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted May 19 Share Posted May 19 Raar, het is meestal de leiding, Hendrikus heeft een set cilinders liggen, ik heb de leidingen nieuw op voorraad. Nieuw ongeveer onbetaalbaar en onmogelijk lange levertijd. Dus las we je zo kunnen helpen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts