Jump to content

X350 sleutel inleren x350

erdee123
 Share

Recommended Posts

Afstandsbediening X350 werkt opeens niet meer. Ik dacht lege batterij. Helaas. Meerdere malen geprobeerd om hem aan te melden op de hierboven aangegeven manier. Echter geen resultaat???

Wat is de volgende stap die ik kan proberen?

• 4 weeks later...

Afstandsbedieningen bleken allebei stuk. Ik heb 2 gereviseerde op laten sturen. 
Procedure gestart zonder succes. 
inmiddels afspraak gemaakt om ze in te laten leren. 

Gisteren dacht ik laat ik het nog eens proberen. 
Dat lukte waarempel. Ik kan de auto 1x openmaken na aanmelden. Of dicht. Daarna is de fun voorbij.

Dus er heeft een verandering plaatsgevonden.

Toen de gereviseerde waren opgestuurd lukt het 'zelf aanmelden niet.

Nu dus wel, alleen kan ik de afstandsbediening maar 1 keer gebruiken. Dan weer aanmelden....haha!

Er is progressie geboekt alleen werkt het nog niet optimaal zeg maar.

👍.

Effe uit mijn hoofd, van de X100.. volgens mij moet je 4 "posities" in het geheugen vullen met 4 "sleutels".

Als je maar 1 of 2 sleutels hebt moet je die dus meerdere keren gebruiken in het inleerproces om de 4 geheugen "posities" te vullen.

Doe je er maar 1 of 2 dan rond ie het inleerproces niet af en slaat ie het niet goed op.

Of zoiets.

Succes

15 uren geleden, Iksjeezesel zei:

👍.

Effe uit mijn hoofd, van de X100.. volgens mij moet je 4 "posities" in het geheugen vullen met 4 "sleutels".

Als je maar 1 of 2 sleutels hebt moet je die dus meerdere keren gebruiken in het inleerproces om de 4 geheugen "posities" te vullen.

Doe je er maar 1 of 2 dan rond ie het inleerproces niet af en slaat ie het niet goed op.

Of zoiets.

Succes

Dus 2x 2 sleutels inleren? 
Achter elkaar.

Zal ik de inleerprocedure in zijn totaliteit 4x herhalen? 

Als het inleermenu is geactiveerd (grootlicht dinges enzo) dan moet de auto achter elkaar 4 sleutels "zien" om af te ronden.

Precieze procedure staat wel ergen op het forum denk ik.

Dat filmpje lijkt een onvolledige procedure te laten zien.

Maar nogmaals...uit mijn geheugen dus te bevestigen nog.

Ik heb er toch maar voor gekozen om ze te laten inleren. Mijn zoon is vanmorgen naar Real Car Restoration in Ochten gereden en stond na een minuut weer buiten. Met werkende afstandsbedieningen. 
Heel fijn!

• Like 2