Hans4481 Posted May 17 Share Posted May 17 Ik rij graag mee de 27ste. Misschien met 2 personen, anders 1. Laat ik nog weten. Groet, Hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted May 17 Author Share Posted May 17 Op 5/5/2023 om 12:17 PM, isabella zei: Wij hebben er al zin in en we zijn al 3 weken rond een vuurtje, al biddend aan het lopen om de grote weergeest gunstig te stellen voor mooi weer. Heeft resultaat zo te zien😎 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EriXJR Posted May 18 Share Posted May 18 in verband met reeds lang geleden geplande Pinkstervakantie met de familie zal ik helaas niet mee kunnen rijden. Maar in gedachten denk ik dan even aan Leon en de (mijn 1e) Technische dag in november waar ik lang en gezelllig met Leon heb staan kletsen over z'n velgen en dat'ie stiekem op zoek was naar een mooie XJR met lichte bekleding.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rover827Si Posted May 19 Share Posted May 19 Hoi Kees, Het wordt deze keer de Jaguar X358 4.2 Sovereign LWB 2008. MvG Aad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabella Posted May 19 Share Posted May 19 Word mooi weer....!!! Gisterenavond nog even met Max de rit gereden en e.e.a. gewijzigd. We rijden rond 11.00 uur weg vanaf de garage. Van Heinkenszand naar Kapelle, daar hebben we het eerste stoplicht, direct daarna heeft iedereen ruim tijd en mogelijkheid om weer bij de groep te komen als het stoplicht op rood stond, (4 km om precies te zijn) Verder richting Yerseke, over het industrieterrein na de rotonde, ook hier weer ruim tijd om bij te voegen, Door naar de Oesterdam via een goede doorgaande weg (6km), Via de Oesterdam mooi uitzicht aan beide kanten op het water.. DIRECT na de sluis gaan we links de secundaire weg op, ook hier ruim tijd om bij te voegen (4km) Door Poortvliet richting de Philipsdam, hier is ruim zicht op iedereen zodat we rustig met elkaar de weg kunnen blijven volgen, Over de Philipsdam... hier gaan we anders dan vorig jaar, de plek waar we vorig jaar voor taart stopte is nu een kampeerplaats en is onmogelijk geworden er met zoveel auto's te parkeren, we rijden door over de dam over de sluis, onder het viaduct naar de waterkant waar we de eerste stop met taart en drinken uit de kofferbak nuttigen, taart en drinken is voorzien voor iedereen, we hebben voldoende taart met dank aan de vrouw van Leon en 100 blikjes drinken door Joke geregeld, kosteloos voor iedereen. Op die stop van ongeveer 20 minuten is er toilet, let wel.. het toilet heeft geen bril en geen toiletpapier, neem dit mee of pak het uit de koffer van Joke haar auto, wij nemen het ook mee. Na deze stop rijden we verder over diverse langweggetjes langs het watersnoodmuseum richting Zierikzee, hier is een stoplicht waar gemiddeld 5 auto's door kunnen, geen enkel probleem we gaan over een weg van 5 km (dijkweggetje) waar iedereen ruim kan aansluiten... Door naar Schuddebeurs, richting de Oosterscheldekeering, aldaar heeft iedereen ook weer ruim tijd om aan te sluiten... Op de Neeltje Jans hebben we de 2e stop waar we een foto van iedereen willen maken voor Helene, de vrouw van Leon.. we willen een plakboek overhandigen voor haar met foto's van Leon van de afgelopen jaren en de ritten waar hij bij was. Na deze stop rijden we verder over Kats terug richting de A 58, vanaf deze stop of bij Kats kan je afbuigen naar Rotterdam ect. of door met ons naar Goes voor aansluiten op de A58. Wij gaan zelf met een aantal mensen eten (Pizza) in een restaurant in Heinkenszand, degene die daar mee wil kan het opgeven zodat wij kunnen zien of we het kunnen boeken voor die dag. Ik vraag morgen even of en met hoeveel mensen we daar terecht kunnen volgende week. Laat maar even weten wie er mee wil. Het ziet er voor het weer goed uit! Het is ongeveer 135 km rijden en een uur of 4... Op naar volgende week! 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isa-XKR Posted May 19 Share Posted May 19 Op 5/13/2023 om 11:18 PM, keesh zei: Isa-XKR 1 pers.+k XKR Convertible 1998 Hoi Keesh, het plan is toch gewijzigd, mijn neefje kan niet meekomen (voetbal😬) ik kom nu met 2 personen. 1 uur geleden, isabella zei: Word mooi weer....!!! De zonnedans betaald zich uit, wat goed! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted May 22 Share Posted May 22 Kleine aanpassing betreffende mijn "posse": Ik kom alleen, vrouw en kids gaan deze keer niet mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimJag Posted May 22 Share Posted May 22 Is er in de stoet plaats voor een Dinky Toy(ota)? De STR staat nog in een hoekje met z'n kapot drijfstanglager. 🙄 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted May 22 Author Share Posted May 22 3 uren geleden, JimJag zei: Is er in de stoet plaats voor een Dinky Toy(ota)? Achter aansluiten kan altijd😉👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WimXF Posted May 22 Share Posted May 22 @keesh Vindt er dit jaar ook een verzameling plaats op Wouwse Tol Noord / Bolusberg om vervolgens samen in kolonne het laatste stuk naar Zeeland te rijden? Zo ja, hoe laat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted May 22 Author Share Posted May 22 1 minuut geleden, WimXF zei: @keesh Vindt er dit jaar ook een verzameling plaats op Wouwse Tol Noord / Bolusberg om vervolgens samen in kolonne het laatste stuk naar Zeeland te rijden? Zo ja, hoe laat? Als daar behoefte naar is hoor ik het wel, tot nu toe niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimJag Posted May 22 Share Posted May 22 On 5/20/2023 at 8:01 AM, keesh said: JimJag 1 pers. Toy............ @keeshwe komen met 2.. al zal ze na de rit wel gebroken zijn in dat stuiterbakkie😆 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans4481 Posted May 24 Share Posted May 24 Ik kom toch alleen zaterdag en ik kom met mijn XK convertible (2008) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TweeLinkerhande Posted May 25 Share Posted May 25 Helaas! ik ben als oppas-opa achtervang voor twee jochies, en ik ben opgeroepen voor aanstaande zaterdag.. Hierbij meld ik me af, en wens iedereen een mooie zaterdag toe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted May 25 Share Posted May 25 41 minuten geleden, TweeLinkerhande zei: Helaas! ik ben als oppas-opa achtervang voor twee jochies, en ik ben opgeroepen voor aanstaande zaterdag.. Hierbij meld ik me af, en wens iedereen een mooie zaterdag toe! Je kan ze toch op de achterbank zetten. Zien die mannetjes ook eens echte auto's 😉 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted May 25 Author Share Posted May 25 3 uren geleden, TweeLinkerhande zei: Hierbij meld ik me af,... We zullen die stinkende diesel wel missen😂🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanvdpluijm Posted May 25 Share Posted May 25 4 uren geleden, TweeLinkerhande zei: Helaas! ik ben als oppas-opa achtervang voor twee jochies, en ik ben opgeroepen voor aanstaande zaterdag.. Hierbij meld ik me af, en wens iedereen een mooie zaterdag toe! gewoon meenemen! met mijn 20 verkenners gaat dat echter niet, dus ik ga er niet bij zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WimXF Posted May 25 Share Posted May 25 2 uren geleden, keesh zei: We zullen die stinkende diesel wel missen😂🤣 Oh, dan kom ik wel met de XF DIESEL ipv de F Type 3.0 V6. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Vermeulen Posted May 26 Share Posted May 26 Ik hoor zojuist dat mede forumlid Mark met Arie mee rijdt. Dus Arie is weer +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertvl Posted May 26 Share Posted May 26 Heb er nu al weer zin in :). Ik meld ons bij deze alvast aan voor het pizza eten na de rit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted May 26 Author Share Posted May 26 3 minuten geleden, robertvl zei: Ik meld ons bij deze alvast aan voor het pizza eten na de rit. Bij deze, ik ook😋 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcov Posted May 26 Share Posted May 26 Mijn 'maybe' is een 'definitely' geworden. De XJS staat fris gewassen en volgetankt klaar voor morgen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WimXF Posted May 26 Share Posted May 26 Bij deze, lekker, #metoo. Fijn met volle maag weer terug naar Amsterdam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haddock Posted May 26 Share Posted May 26 Veel plezier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Vermeulen Posted May 26 Share Posted May 26 Ik doe ook mee voor een hapje altijd leuk en lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts