coert70 Posted March 7 Share Posted March 7 Goededag, Bij mijn xf van 2008 moet de accu vervangen worden. Nu ben ik bang dat ik daarna een code moet invoeren voor de radio, navigatie enz. Deze zat niet bij de auto toen ik hem kocht. Heb ik gelijk of herstart het systeem gewoon zonder code? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gijzzy Posted March 8 Share Posted March 8 Geen code nodig! Wel klok en radio opnieuw instellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coert70 Posted March 8 Author Share Posted March 8 Dank je wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coert70 Posted March 11 Author Share Posted March 11 Op 3/8/2023 om 8:33 PM, Gijzzy zei: Geen code nodig! Wel klok en radio opnieuw instellen. Helaas toch wel een code nodig. Alleen via jaguar NL te verkrijgen à25 euro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaapvanthoff Posted March 11 Share Posted March 11 Waarom zet je geen acculader op de polen tijdens het wisselen, of plug de lader in de cigaretten aansteker plu (wel conact aan zetten) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haddock Posted March 11 Share Posted March 11 Ik vrees met grote vreze dat hij e.e.a. al ondervonden heeft. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coert70 Posted March 11 Author Share Posted March 11 1 uur terug, haddock zei: Ik vrees met grote vreze dat hij e.e.a. al ondervonden heeft. Grote vreze is niet nodig 😅. Maar inderdaad ben ik afgegaan op het 1e antwoord. Inmiddels de code opgevraagd die ik maandag krijg. Eventueel is er online ook een site waar je de code kan herleiden , maar dan moet de radio eerst eruit om het serienummer te lezen. Dus ik wacht wel 2 dagen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erdee123 Posted March 12 Share Posted March 12 10 uren geleden, coert70 zei: Grote vreze is niet nodig 😅. Maar inderdaad ben ik afgegaan op het 1e antwoord. Inmiddels de code opgevraagd die ik maandag krijg. Eventueel is er online ook een site waar je de code kan herleiden , maar dan moet de radio eerst eruit om het serienummer te lezen. Dus ik wacht wel 2 dagen. Ik heb ook afgelopen weekend mijn accu gewisseld. Gelukkig kon ik de radio by-passen. Nu werkt het systeem weer gewoon. Dus helemaal geen code nodig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coert70 Posted March 12 Author Share Posted March 12 2 uren geleden, erdee123 zei: Ik heb ook afgelopen weekend mijn accu gewisseld. Gelukkig kon ik de radio by-passen. Nu werkt het systeem weer gewoon. Dus helemaal geen code nodig! Hoe he je dat gedaan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erdee123 Posted March 12 Share Posted March 12 Ik heb een X350 maar ga ervan uit dat het voor meerdere modellen geldt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gijzzy Posted March 18 Share Posted March 18 Mijn excuus, ik heb toch echt al van meerdere XF's accus vervangen maar nog nooit een code hoeven invoeren. Fijn dat het wel gelukt is nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erdee123 Posted March 18 Share Posted March 18 17 minuten geleden, Gijzzy zei: Mijn excuus, ik heb toch echt al van meerdere XF's accus vervangen maar nog nooit een code hoeven invoeren. Fijn dat het wel gelukt is nu. Hoe is het gelukt? Met of zonder code? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coert70 Posted March 18 Author Share Posted March 18 1 uur terug, Gijzzy zei: Mijn excuus, ik heb toch echt al van meerdere XF's accus vervangen maar nog nooit een code hoeven invoeren. Fijn dat het wel gelukt is nu. Geen probleem hoor. Op een of andere manier is het steeds weer anders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coert70 Posted March 18 Author Share Posted March 18 1 uur terug, erdee123 zei: Hoe is het gelukt? Met of zonder code? Met code , koste me 100 euro en moest ervoor naar Essen in Duitsland . Mijn Jaguar is een Duitse import namelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erdee123 Posted March 18 Share Posted March 18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts