Djurre1980 Posted February 13 Share Posted February 13 Vreselijk, hij reageerde altijd veel hier. Sterkte voor de nabestaanden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted February 13 Share Posted February 13 Ik las dit vanmorgen pas... denk nu al de hele dag aan hem. Wat een geweldige vent met een heerlijk gevoel voor humor! Salut Leon en rust in vrede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperboy62 Posted February 13 Share Posted February 13 Ook wij in Noord-Holland zijn diep geroerd door dit nieuws. We hebben Leon leren kennen tijdens de Zeeland riten samen met mijn vrouw. Ook op de technische dagen met mijn zoon. Leon we gaan je missen en voor de nabestaande veel sterkte met dit verlies. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marty2009 Posted February 14 Share Posted February 14 Heel veel sterkte aan de nabestaanden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcov Posted February 15 Share Posted February 15 Wat een rotbericht 😢, ik heb Leon wel eens gesproken op een Zeelandrit, maar zal hem vooral herinneren als een heel erg behulpzaam forumlid. Ben eens via Leon naar een XJS gaan kijken toen ik daar naar op zoek was (uiteindelijk is die het niet geworden, maar het heeft niet veel gescheeld) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rover114 Posted February 16 Share Posted February 16 Da’s schrikken. Veel te jong.. we gaan de deskundige en behulpzame bijdrages hier missen. Een mede Jaguar, en detailing enthousiasteling heen gegaan. Sterkte gewenst aan Leon’s naasten🍀🍀🍀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isa-XKR Posted February 17 Share Posted February 17 Verschrikkelijk bericht, Leon was een fijne man. Ik heb hem ongeveer een jaar geleden leren kennen toen ik op zoek was naar een XKR. Daarna op een aantal forum bijeenkomsten gezien. Veel sterkte voor de familie en vrienden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephan80 Posted February 19 Share Posted February 19 Geen idee welke leeftijd wel ok is, maar 59 is iig veel te jong. Hij was er altijd snel bij met de forumleden een groet of ondersteuning te geven in de berichten. Dat soort inzet houdt uiteindelijk ons allemaal (of iig mij dan) net een tikje betrokkener en sneller geneigd om zelf ook bijvoorbeeld iemand welkom te heten. Anyway..veel sterkte gewenst aan de familie en vrienden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkjan Posted February 25 Share Posted February 25 ik lees dit nu pas, wat een schok zeg. heel veel sterke voor z'n naasten ook ik ken Leon alleen via t forum (en van een ander forum met andere gedeelde hobby) en hij was altijd positief aanwezig, behulpzaam of met humor, maar meestal allebei. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haik Posted February 28 Share Posted February 28 Ik heb deze lieve man helaas niet meer mogen meemaken, wat ik lees uit berichten dat het erg geliefde man was bij iedereen. Wens alle naasten en geliefden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigNick Posted March 5 Share Posted March 5 ZO .... Die komt binnen. Een van de eerste mensen die ik tegen kwam binnen het Jaguar forum, toen nog met zijn XJ40. Trots op zijn XKR, groot gemis. Hartelijke warme gozer. 1e (jaguar) klant bij G&G in Heinkenszand (als ik het mij goed herinner, ik was 2e) en zoals ik lees altijd een bijzonder band wat is blijven bestaan tot het laatst. Ik wens zijn naaste en geliefde veel sterke bij de verwerking van het verlies van Leon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanbronze Posted March 10 Share Posted March 10 ik zie dit nu pas. Wat een vreselijk nieuws. Ik kende Leon alleen maar van dit forum, maar ik heb hem en zijn bijdragen (ook aan mijn topic) altijd erg gewaardeerd. Vrolijk, deskundig, enthousiast. Jammer dat hij er niet meer is. Veel sterkte voor iedereen die hem omringde. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EriXJR Posted March 10 Share Posted March 10 oef.....paar weken niet op het forum...zit ff bij te lezen en nu dit..... was pas een jaar lid van het forum, maar veel 1-2tjes met Leonneke over zijn zoektocht naar de perfecte XJR (met ivory bekleding) ....en tijdens de laatste technische dag gezellig staan kletsen over de XJR die Raymond te koop had staan.... volop in het leven....en volop genieten van zijn Cat.... en andere mensen van zijn passie (en vlaaien) laten meegenieten we gaan je missen..... condoleances aan iedereen die hem lief was 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcJagger Posted March 14 Share Posted March 14 Ach wat een verdrietig bericht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fasett Posted March 15 Share Posted March 15 Sterkte aan allen die hem zullen missen. Binnen dit forum spreekt de afbeelding voor zich. Een actief lid die (ook) mij op de figuurlijke weg hielp toen ik zelf aansloot op dit forum en invulling gaf aan een hobby met mensen! Leonneke, mooi (forum)mens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilfredfoto Posted April 1 Share Posted April 1 Een late reactie van mij, maar wat een vreselijk nieuws.. Sterkte voor zijn vrouw en nabestaanden. Wilfred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeapingXJR Posted April 27 Share Posted April 27 Ben niet echt weg geweest en af en toe nog wel een aantal personen gevolgd op het forum. Mijn schrik was ook groot dat forum lid Lonneke plots overleden was. Ik heb de beste man een aantal keren ontmoet op de technische dagen en zeelandrit G&G en voelde mij altijd bij onze ontmoetingen op mijn gemak bij Leon. Het is een beetje laat maar ik wens alle bekende en familieleden van Leon sterkte toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts