Jump to content

Crewe Hall "XJ X351 Gathering" #2 - 4 Juni 2023

Henkjan
 Share

Recommended Posts

Vorig jaar was ik met het pinksteren weekeinde naar een meeting van t engelse forum toe voor specifiek de XJ type X351.  

Die meeting was zo geslaagd, dat we 'm dit jaar weer gaan herhalen. Ik ga daar vrij zeker weer heen, het zou leuk zijn als daar nog wat meer van onze kant van de Noordzee ook bij zouden zijn!  Helemaal leuk als we er een gezamenlijke rit van maken.

De locatie:  Crewe Hall is een 'mansion' dat dateert uit de 17e eeuw, tegenwoordig is het een hotel en een spa, waar het prima vertoeven is. 

Vanuit NL zijn er globaal 3 routes er heen:  via Calais, Harwich, of Hull, afhankelijk hoelang je de roadtrip wil maken.

We zullen daar een eigen "XJ only" parking hebben (die zelfs voor de XJ groot genoeg is) waar de eigenlijke meet zal zijn.  Gezamenlijke lunch in Crewe Hall.

Veel die van verder komen zullen al de dag/avond van te voren aan komen, wat een mooie gelegenheid is voor wat extra gezelligheid 🍻  en/of je laten verwennen in de spa

image.thumb.png.799b5e52c7f74ef5074c63aa8849eab7.png   image.thumb.png.6b29263e82d9260de7602812fac381d2.png

Aanmelden kan tot 22 mei in onderstaand topic of via mij, kosten voor de lunch zijn GBP25

ref:  

https://www.jaguarforum.com/threads/crewe-hall-xj-x351-gathering-2-sun-4th-june-2023.138004/

image.thumb.png.ce045cfdc6e139ded152916aadd32e56.png

of

image.thumb.png.4d2be0d911c7f5fcbd53fd216959623a.png

• Like 2