keesh Posted September 28, 2022 Share Posted September 28, 2022 Onderdelen bestellen lijkt zo simpel. Je besteld een filter voor je ZF4HP24 bak en je krijgt het juiste filter. Zo dus ook gedaan voor mijn XJS met ZF4HP24 bak, maar past dus niet, waarom? Omdat de ZF4HP24 bak niet zo goed paste in een XJS die nogal laag aan de grond staan en weinig bodemvrijheid hebben, heeft jaguar maar besloten om daar een andere carter pan onder te maken, een van een ZF4HP22(X300). Helaas heeft men dat bij Jaguar nooit goed geregistreerd en als je dus voor een XJS met AJ16 motor en ZF4HP24 bak een oliefilter voor de bak besteld je de verkeerde krijgt. Je krijgt dan van de meeste leveranciers een filter met aanzuigbuisje wat dan niet past. Dus een filter besteld in GB voor een X300 3.2 met onderdeel nr. LJM664. Ontvangen en wat denk je, de verkeerde. Dus weer wat emails verstuurd met foto's en ze gaven toe dat de verkeerde de deur uit gegaan was. Stom toeval waarschijnlijk omdat alleen onderdeel nummer had doorgegeven. Dus sturen ze de juiste en de ander hoeft niet terug(past wel in mijn X300). Vraag nog even om een paar foto's te maken van het te versturen filter, oké de juiste. Raymond heeft er inmiddels ook genoeg voor een ZF4HP24 bak😂. Voor een ZF4HP24👇 Voor een ZF4HP22👇 en (ZF4HP24 XJS) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaapvanthoff Posted September 28, 2022 Share Posted September 28, 2022 Ik zag vorige week de carterpan van Johan van de P bij G&G op het uit lek rooster liggen. Dus een aluminium carterpan met een niet vervangbaar filter. Wat is het materiaal, papier? Wat kost zo een filter+? Wat als je met schoon maak vloeistof gaat tegenspoelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted September 28, 2022 Author Share Posted September 28, 2022 38 minuten geleden, jaapvanthoff zei: Dus een aluminium carterpan .... 🤔 Staal van een X308 automaat. Filter van staal zit aan automaat vast, kost paar tientjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts