Jump to content

Technische Dag 12 november 2022.

keesh
 Share

Recommended Posts

1 minute ago, paperboy62 said:

Ik doe uiteraard ook mee voor Jeffry ik dacht dat er een bus zou staan waar een bijdrage in gegooid kon worden tevens voor Kees ik neem waarschijnlijk nog 2 personen mee 1 zeker en een moest het vandaag nog aan zijn vrouw vragen 🤣🤣🤣.

super...er staat ook een 'speciale' bus vooraan bij de balie...

• Like 1

Op 11/5/2022 om 12:13 PM, paperboy62 zei:

Ik doe uiteraard ook mee voor Jeffry ik dacht dat er een bus zou staan waar een bijdrage in gegooid kon worden tevens voor Kees ik neem waarschijnlijk nog 2 personen mee 1 zeker en een moest het vandaag nog aan zijn vrouw vragen 🤣🤣🤣.

Ik kom met 3 personen het 4 de persoon kan niet mee.

• Like 2

@keesh

@isabelle

Ik heb kort na het bekend maken gemeld dat op Linda's S (tegen de normale vergoeding door mij ) voor gedaan kan worden hoe koplamplenzen gepolijst moeten worden.

Als dat nog steeds de agenda is kom ik met Linda's Bussie.

Al er een ander plan is kom ik met de daily.  Rijdt namelijk veeel zuiniger.

• Like 1

Vrienden Jag-lovers,

Met spijt in het hart moet ik me afmelden voor morgen. Ik keek er nochtans reeds lang naar uit en had me als één van de eersten opgegeven. Helaas gooit een onverwachte gebeurtenis nu roet in het eten.  Hoop de organisatoren hiermee geen last te bezorgen en ik wens  jullie allen een vruchtbare en zeer leuke dag in ons moederhuis.  Tot ons volgende treffen dan, wellicht een rondritje Zeeland.

Luc

• Like 1