Jump to content

Technische Dag 12 november 2022.

keesh
 Share

Recommended Posts

On 9/26/2022 at 3:04 PM, keesh said:

Gaat het nu eindelijk weer eens lukken, een technische dag organiseren. Zulke dagen missen we gewoon als Jaguar/Daimler liefhebber. We hebben een nieuw topic aangemaakt voor de duidelijkheid.

PB170045.jpg.4999bc96f0803c4a90fdf7c68e4f938e.jpg

Adres: Noordland 10, 4451 RP Heinkenszand

Tijd: Garage open 09.00 uur, start technische dag 10.00 uur

Kosten: €15,- voldoen ter plaatsen aan Joke.

+ Broodjes

+ Koffie of thee

+ Frisdrank

+ Koeken

GEEN ALCOHOL !!!

Zelf meebrengen: Goed humeur zodat het niet alleen een leerzame dag word maar vooral ook een gezellige.

Agenda,

- Uitdeuken zonder spuiten,(onder voorbehoud)

- Koplamppoetsen,

- Lakverzorging,

- Reparatie en uitleg over de CV met handzenders,

- Alles wat ten sprake komt 

--------------------------------------------------------------------

Technische gedeelten,

- Spoelen van de motor (Nieuwe dienst en nieuwe behandeling), 

- Automaatspoelen en uitleg,

- Automaatrevisie en (deel) uitleg indien er interesse voor is,

- Brandstof en de problemen er van,

- Injectorservice en uitleg,

- Uitlijnen indien interesse,

Alles kan en alles is mogelijk die dag, hebben jullie zelf nog een idee of verzoek dan nemen we dit mee.

Gaat weer leuk worden!!

Raymond

Heb je belangstelling laat het hieronder weten met een bericht. 

AANMELDINGEN

1. Via G&G
  2. Via G&G
  3. Via G&G
  4. Via G&G
  5. Via G&G
  6. XJ402002XJR2021
  7. Lumo
  8. Snhel5
  9. KeesH
  10. Kees59
  11. MrB
  12. Marty2009
  13. BigNick
  14. WimXF
  15. Feike
  16. EricS-TR
  17. jaapvanthoff
  18. jeroendorrestein
  19. arie-jag
  20. Leonneke       + 1
  21. Paris
  22. X350XJ8        +1
  23. paperboy62   +1
  24. Jagfool           +1
  25. Isa-XKR          +1
  26. P8B
  27. MartijnXJ
  28. Rob Vermeulen
  29. Bart XJSC
  30. X358-Driver  +1
  31. Lourens
  32. robertvl         +2
  33. Rover827Si

Beste allemaal,

zoals jullie wellicht hebben gelezen gaat Jeffry na 12 jaar sleutelen bij G&G weg om miv 1 november te sleutelen en te draaien aan windmolenparken.

Nu heb ik mijn auto nog niet zo lang en kom pas sinds een jaar bij G&G over de vloer, maar Jeffry heeft toch al wel heel wat goede sleutelmomentjes bijgedragen aan het onderhoud en genot van mijn auto en ik neem aan dat dit voor bij meerderen van jullie geldt.

Om een klein gebaar vanuit het JF te doen heb ik (met goedkeuring van de moderators) het plan opgevat om een afscheidscadeautje te geven. Mijn gedachte is om dit gewoon te doen met een vrijwillige bijdrage van degenen die naar de TD komen.

Als zal zorgen voor een leuk versierde doos met een gleuf op 12 nov. met wat (Forum?) stickers of zo erop geplakt (creatievelingen gevraagd) waarin iedereen zijn afscheidsdonatie kan stoppen. Andere ideeën zij ook welkom (oud chassis met verstopte briefjes....haha)

Alleen is het een beetje lullig als daar dan maar €10 in zit...vandaar dat ik het ff van tevoren bij jullie sondeer.

Dus...simpele vraag: op wie kan ik rekenen en wat is een redelijk bedrag (ik dacht zelf aan een bedrag van tussen de €5 en €10, per aan de TD-deelnemende auto).

ik hoop van jullie te horen, mag ook via een PM

Erik 

• Like 2

4 uren geleden, XJ402002XJR2021 zei:

Dus...simpele vraag: op wie kan ik rekenen en wat is een redelijk bedrag (ik dacht zelf aan een bedrag van tussen de €5 en €10, per aan de TD-deelnemende auto).

Op mij mag je rekenen. Ik vind 10 Euro per auto zeer redelijk. Wel in een leuke en originele verpakking. Iets wat Jaguar gerelateerd is. Ik ben alvast begonnen met te bedenken wat.

• Klasse 1

7 hours ago, Leonneke said:

Op mij mag je rekenen. Ik vind 10 Euro per auto zeer redelijk. Wel in een leuke en originele verpakking. Iets wat Jaguar gerelateerd is. Ik ben alvast begonnen met te bedenken wat.

TOP, thanks...creativiteit wordt gewaardeerd..ik kwam niet verder dan de top banner van het forum tig keer kopiëren op A4 en daarmee een kartonnen doos beplakken. Idee......als iedereen mij een foto van zijn/haar auto opstuurt en daarmee...enfin just a thought

moet alleen geen 3 weken werk worden...LOL

• Like 1

Beste allemaal, inmiddels is een van de andere leden via een PM bij mij in de lucht gekomen met een fantastisch en blijvend creatief idee waar Jeffrey zeker blij mee verrast gaat zijn.
De Creatieve kant van de uitdaging is dus inmiddels opgelost, iedereen dank voor het meedenken.

Nu moeten we het alleen nog ‘€€€ vullen’.

• Like 2
  • Klasse 1

Op 10/19/2022 om 6:00 PM, XJ402002XJR2021 zei:

Super, draag ik graag aan bij, hier nog een tientje.

• Like 1
  • Klasse 1

1 uur terug, Iksjeezesel zei:

Kan misschien langzamerhand ook beter een "potje" voor gemaakt worden😉. (Die extreem lekkere vlaaien, keer op keer🍕)

Ik ga mijn hart vasthouden wat ze gaan kosten binnenkort maar dit is toch wel een dingetje wat ik graag bijdraag aan het forum / G&G / de mensen die komen. 

• Like 2
  • Klasse 2

On 9/26/2022 at 3:04 PM, keesh said:

Gaat het nu eindelijk weer eens lukken, een technische dag organiseren. Zulke dagen missen we gewoon als Jaguar/Daimler liefhebber. We hebben een nieuw topic aangemaakt voor de duidelijkheid.

PB170045.jpg.4999bc96f0803c4a90fdf7c68e4f938e.jpg

Adres: Noordland 10, 4451 RP Heinkenszand

Tijd: Garage open 09.00 uur, start technische dag 10.00 uur

Kosten: €15,- voldoen ter plaatsen aan Joke.

+ Broodjes

+ Koffie of thee

+ Frisdrank

+ Koeken

GEEN ALCOHOL !!!

Zelf meebrengen: Goed humeur zodat het niet alleen een leerzame dag word maar vooral ook een gezellige.

Agenda,

- Uitdeuken zonder spuiten,(onder voorbehoud)

- Koplamppoetsen,

- Lakverzorging,

- Reparatie en uitleg over de CV met handzenders,

- Alles wat ten sprake komt 

--------------------------------------------------------------------

Technische gedeelten,

- Spoelen van de motor (Nieuwe dienst en nieuwe behandeling), 

- Automaatspoelen en uitleg,

- Automaatrevisie en (deel) uitleg indien er interesse voor is,

- Brandstof en de problemen er van,

- Injectorservice en uitleg,

- Uitlijnen indien interesse,

Alles kan en alles is mogelijk die dag, hebben jullie zelf nog een idee of verzoek dan nemen we dit mee.

Gaat weer leuk worden!!

Raymond

Heb je belangstelling laat het hieronder weten met een bericht. 

AANMELDINGEN

1. Via G&G
  2. Via G&G
  3. Via G&G
  4. Via G&G
  5. Via G&G
  6. XJ402002XJR2021
  7. Lumo
  8. Snhel5
  9. KeesH
  10. Kees59
  11. MrB
  12. Marty2009
  13. BigNick
  14. WimXF
  15. Feike
  16. EricS-TR
  17. jaapvanthoff
  18. jeroendorrestein
  19. arie-jag
  20. Leonneke       + 1
  21. Paris
  22. X350XJ8        +1
  23. paperboy62   +1
  24. Jagfool           +1
  25. Isa-XKR          +1
  26. P8B
  27. MartijnXJ
  28. Rob Vermeulen
  29. Bart XJSC
  30. X358-Driver  +1
  31. Lourens
  32. robertvl         +2
  33. Rover827Si
  34. Jagster

Zie dit nu pas. Kan ik nog langskomen?

• Like 1

On 10/19/2022 at 6:00 PM, XJ402002XJR2021 said:

Beste allemaal,

zoals jullie wellicht hebben gelezen gaat Jeffry na 12 jaar sleutelen bij G&G weg om miv 1 november te sleutelen en te draaien aan windmolenparken.

Nu heb ik mijn auto nog niet zo lang en kom pas sinds een jaar bij G&G over de vloer, maar Jeffry heeft toch al wel heel wat goede sleutelmomentjes bijgedragen aan het onderhoud en genot van mijn auto en ik neem aan dat dit voor bij meerderen van jullie geldt.

Om een klein gebaar vanuit het JF te doen heb ik (met goedkeuring van de moderators) het plan opgevat om een afscheidscadeautje te geven. Mijn gedachte is om dit gewoon te doen met een vrijwillige bijdrage van degenen die naar de TD komen.

Als zal zorgen voor een leuk versierde doos met een gleuf op 12 nov. met wat (Forum?) stickers of zo erop geplakt (creatievelingen gevraagd) waarin iedereen zijn afscheidsdonatie kan stoppen. Andere ideeën zij ook welkom (oud chassis met verstopte briefjes....haha)

Alleen is het een beetje lullig als daar dan maar €10 in zit...vandaar dat ik het ff van tevoren bij jullie sondeer.

ik hoop van jullie te horen, mag ook via een PM

Erik 

Hierbij de tussenstand ivm afscheid Jeffry:

Tot nu toe hebben er 11 van de 34 deelnemende auto's aangegeven een bijdrage te geven.

Natuurlijk kunnen er nog meer meedoen

We zorgen ervoor dat er bij de ingang/receptie een 'spaarpot' staat om het in te doen (met dank aan Snhel5 die deze toepasselijke pot na enige research gevonden heeft 👋 ).

Waarschijnlijk in een kartonnen doos bij Joke, zodat Jeffry het niet ziet/doorheeft.

Kun je het meteen indoen als je de € 15 voor de TD bij Joke betaalt. 

Vergeet dus niet om het gepast mee te nemen, €50'jes wisselen wordt lastig.

Erik

tot volgende week

• Klasse 2