Iksjeezesel Posted October 15, 2022 Share Posted October 15, 2022 3 hours ago, arie-jag said: Zegt ook wel wat over jouw zoekgeschiedenis als dit in beeld krijgt Sjips, betrapt🤣. Toch niet echt mijn ding zo'n latex drol op de motorkap hoor🤭.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertvl Posted October 15, 2022 Share Posted October 15, 2022 Ik ben dr bij +2 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rover827Si Posted October 16, 2022 Share Posted October 16, 2022 Goedemorgen Kees, Zet mij er ook maar bij (voorlopig alleen). Gr. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EriXJR Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 On 9/26/2022 at 3:04 PM, keesh said: Gaat het nu eindelijk weer eens lukken, een technische dag organiseren. Zulke dagen missen we gewoon als Jaguar/Daimler liefhebber. We hebben een nieuw topic aangemaakt voor de duidelijkheid. Adres: Noordland 10, 4451 RP Heinkenszand Tijd: Garage open 09.00 uur, start technische dag 10.00 uur Kosten: €15,- voldoen ter plaatsen aan Joke. + Broodjes + Koffie of thee + Frisdrank + Koeken GEEN ALCOHOL !!! Zelf meebrengen: Goed humeur zodat het niet alleen een leerzame dag word maar vooral ook een gezellige. Agenda, - Uitdeuken zonder spuiten,(onder voorbehoud) - Koplamppoetsen, - Lakverzorging, - Reparatie en uitleg over de CV met handzenders, - Alles wat ten sprake komt -------------------------------------------------------------------- Technische gedeelten, - Spoelen van de motor (Nieuwe dienst en nieuwe behandeling), - Automaatspoelen en uitleg, - Automaatrevisie en (deel) uitleg indien er interesse voor is, - Brandstof en de problemen er van, - Injectorservice en uitleg, - Uitlijnen indien interesse, Alles kan en alles is mogelijk die dag, hebben jullie zelf nog een idee of verzoek dan nemen we dit mee. Gaat weer leuk worden!! Raymond Heb je belangstelling laat het hieronder weten met een bericht. AANMELDINGEN Via G&G Via G&G Via G&G Via G&G Via G&G XJ402002XJR2021 Lumo Snhel5 KeesH Kees59 MrB Marty2009 BigNick WimXF Feike EricS-TR jaapvanthoff jeroendorrestein arie-jag Leonneke + 1 Paris X350XJ8 +1 paperboy62 +1 Jagfool +1 Isa-XKR +1 P8B MartijnXJ Rob Vermeulen Bart XJSC X358-Driver +1 Lourens robertvl +2 Rover827Si Beste allemaal, zoals jullie wellicht hebben gelezen gaat Jeffry na 12 jaar sleutelen bij G&G weg om miv 1 november te sleutelen en te draaien aan windmolenparken. Nu heb ik mijn auto nog niet zo lang en kom pas sinds een jaar bij G&G over de vloer, maar Jeffry heeft toch al wel heel wat goede sleutelmomentjes bijgedragen aan het onderhoud en genot van mijn auto en ik neem aan dat dit voor bij meerderen van jullie geldt. Om een klein gebaar vanuit het JF te doen heb ik (met goedkeuring van de moderators) het plan opgevat om een afscheidscadeautje te geven. Mijn gedachte is om dit gewoon te doen met een vrijwillige bijdrage van degenen die naar de TD komen. Als zal zorgen voor een leuk versierde doos met een gleuf op 12 nov. met wat (Forum?) stickers of zo erop geplakt (creatievelingen gevraagd) waarin iedereen zijn afscheidsdonatie kan stoppen. Andere ideeën zij ook welkom (oud chassis met verstopte briefjes....haha) Alleen is het een beetje lullig als daar dan maar €10 in zit...vandaar dat ik het ff van tevoren bij jullie sondeer. Dus...simpele vraag: op wie kan ik rekenen en wat is een redelijk bedrag (ik dacht zelf aan een bedrag van tussen de €5 en €10, per aan de TD-deelnemende auto). ik hoop van jullie te horen, mag ook via een PM Erik 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 4 uren geleden, XJ402002XJR2021 zei: Dus...simpele vraag: op wie kan ik rekenen en wat is een redelijk bedrag (ik dacht zelf aan een bedrag van tussen de €5 en €10, per aan de TD-deelnemende auto). Op mij mag je rekenen. Ik vind 10 Euro per auto zeer redelijk. Wel in een leuke en originele verpakking. Iets wat Jaguar gerelateerd is. Ik ben alvast begonnen met te bedenken wat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EriXJR Posted October 20, 2022 Share Posted October 20, 2022 7 hours ago, Leonneke said: Op mij mag je rekenen. Ik vind 10 Euro per auto zeer redelijk. Wel in een leuke en originele verpakking. Iets wat Jaguar gerelateerd is. Ik ben alvast begonnen met te bedenken wat. TOP, thanks...creativiteit wordt gewaardeerd..ik kwam niet verder dan de top banner van het forum tig keer kopiëren op A4 en daarmee een kartonnen doos beplakken. Idee......als iedereen mij een foto van zijn/haar auto opstuurt en daarmee...enfin just a thought moet alleen geen 3 weken werk worden...LOL 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kees59 Posted October 20, 2022 Share Posted October 20, 2022 Goed idee. Uiteraard doe ik mee. Tientje lijkt mij prima 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EriXJR Posted October 20, 2022 Share Posted October 20, 2022 Beste allemaal, inmiddels is een van de andere leden via een PM bij mij in de lucht gekomen met een fantastisch en blijvend creatief idee waar Jeffrey zeker blij mee verrast gaat zijn. De Creatieve kant van de uitdaging is dus inmiddels opgelost, iedereen dank voor het meedenken. Nu moeten we het alleen nog ‘€€€ vullen’. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricS-TR Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Dat komt ongetwijfeld ook goed 😉 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroendorrestein Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 Leuk idee voor Jeffrey, reken op mij. Tientje. Jeroen 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snhel5 Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 Is er ook iemand aanwezig voor taxatie dit jaar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted October 26, 2022 Author Share Posted October 26, 2022 1 uur terug, Snhel5 zei: Is er ook iemand aanwezig voor taxatie dit jaar? Nee, dit jaar niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 Op 10/26/2022 om 9:05 AM, keesh zei: Nee, dit jaar niet. Misschien nog te regelen? Mijne is ook aan de beurt weer .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricS-TR Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 Idem. De TD is daar zelfs net te laat voor, dus hij ziet de STR hopelijk nog voor die tijd! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isa-XKR Posted October 28, 2022 Share Posted October 28, 2022 Op 10/19/2022 om 6:00 PM, XJ402002XJR2021 zei: Dus...simpele vraag: op wie kan ik rekenen en wat is een redelijk bedrag (ik dacht zelf aan een bedrag van tussen de €5 en €10, per aan de TD-deelnemende auto). Super, draag ik graag aan bij, hier nog een tientje. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jagster Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 Hi, bij deze meld ik me aan. En €10 lijkt me prima. Greetz, Peter 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 Denk dat ik een busje ga regelen voor de vlaaien .... 🤣 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 1 hour ago, Leonneke said: Denk dat ik een busje ga regelen voor de vlaaien .... 🤣 Kan misschien langzamerhand ook beter een "potje" voor gemaakt worden😉. (Die extreem lekkere vlaaien, keer op keer🍕) 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 1 uur terug, Iksjeezesel zei: Kan misschien langzamerhand ook beter een "potje" voor gemaakt worden😉. (Die extreem lekkere vlaaien, keer op keer🍕) Ik ga mijn hart vasthouden wat ze gaan kosten binnenkort maar dit is toch wel een dingetje wat ik graag bijdraag aan het forum / G&G / de mensen die komen. 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans4481 Posted October 30, 2022 Share Posted October 30, 2022 On 9/26/2022 at 3:04 PM, keesh said: Gaat het nu eindelijk weer eens lukken, een technische dag organiseren. Zulke dagen missen we gewoon als Jaguar/Daimler liefhebber. We hebben een nieuw topic aangemaakt voor de duidelijkheid. Adres: Noordland 10, 4451 RP Heinkenszand Tijd: Garage open 09.00 uur, start technische dag 10.00 uur Kosten: €15,- voldoen ter plaatsen aan Joke. + Broodjes + Koffie of thee + Frisdrank + Koeken GEEN ALCOHOL !!! Zelf meebrengen: Goed humeur zodat het niet alleen een leerzame dag word maar vooral ook een gezellige. Agenda, - Uitdeuken zonder spuiten,(onder voorbehoud) - Koplamppoetsen, - Lakverzorging, - Reparatie en uitleg over de CV met handzenders, - Alles wat ten sprake komt -------------------------------------------------------------------- Technische gedeelten, - Spoelen van de motor (Nieuwe dienst en nieuwe behandeling), - Automaatspoelen en uitleg, - Automaatrevisie en (deel) uitleg indien er interesse voor is, - Brandstof en de problemen er van, - Injectorservice en uitleg, - Uitlijnen indien interesse, Alles kan en alles is mogelijk die dag, hebben jullie zelf nog een idee of verzoek dan nemen we dit mee. Gaat weer leuk worden!! Raymond Heb je belangstelling laat het hieronder weten met een bericht. AANMELDINGEN Via G&G Via G&G Via G&G Via G&G Via G&G XJ402002XJR2021 Lumo Snhel5 KeesH Kees59 MrB Marty2009 BigNick WimXF Feike EricS-TR jaapvanthoff jeroendorrestein arie-jag Leonneke + 1 Paris X350XJ8 +1 paperboy62 +1 Jagfool +1 Isa-XKR +1 P8B MartijnXJ Rob Vermeulen Bart XJSC X358-Driver +1 Lourens robertvl +2 Rover827Si Jagster Zie dit nu pas. Kan ik nog langskomen? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted October 30, 2022 Author Share Posted October 30, 2022 Op 10/30/2022 om 4:08 PM, Hans4481 zei: Zie dit nu pas. Kan ik nog langskomen? Je staat op de lijst. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans4481 Posted October 30, 2022 Share Posted October 30, 2022 Op 10/30/2022 om 4:19 PM, keesh zei: Je staat op de lijst. Mooi. Voor afscheid van Jeffry € 10 prima. (schrik er overigens wel een beetje van.....) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WimXF Posted November 3, 2022 Share Posted November 3, 2022 Kees, Kun je mij helaas van de lijst afhalen? Ik krijg 11 november een oog-operatie en mag/kan 2 weken niet autorijden. Echt balen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroendorrestein Posted November 3, 2022 Share Posted November 3, 2022 Ik stond al aangemeld, maar neem nu een vriend mee? Neem aan dat dat nog kan? tot volgende week Jeroen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EriXJR Posted November 5, 2022 Share Posted November 5, 2022 On 10/19/2022 at 6:00 PM, XJ402002XJR2021 said: Beste allemaal, zoals jullie wellicht hebben gelezen gaat Jeffry na 12 jaar sleutelen bij G&G weg om miv 1 november te sleutelen en te draaien aan windmolenparken. Nu heb ik mijn auto nog niet zo lang en kom pas sinds een jaar bij G&G over de vloer, maar Jeffry heeft toch al wel heel wat goede sleutelmomentjes bijgedragen aan het onderhoud en genot van mijn auto en ik neem aan dat dit voor bij meerderen van jullie geldt. Om een klein gebaar vanuit het JF te doen heb ik (met goedkeuring van de moderators) het plan opgevat om een afscheidscadeautje te geven. Mijn gedachte is om dit gewoon te doen met een vrijwillige bijdrage van degenen die naar de TD komen. Als zal zorgen voor een leuk versierde doos met een gleuf op 12 nov. met wat (Forum?) stickers of zo erop geplakt (creatievelingen gevraagd) waarin iedereen zijn afscheidsdonatie kan stoppen. Andere ideeën zij ook welkom (oud chassis met verstopte briefjes....haha) Alleen is het een beetje lullig als daar dan maar €10 in zit...vandaar dat ik het ff van tevoren bij jullie sondeer. Dus...simpele vraag: op wie kan ik rekenen en wat is een redelijk bedrag (ik dacht zelf aan een bedrag van tussen de €5 en €10, per aan de TD-deelnemende auto). ik hoop van jullie te horen, mag ook via een PM Erik Hierbij de tussenstand ivm afscheid Jeffry: Tot nu toe hebben er 11 van de 34 deelnemende auto's aangegeven een bijdrage te geven. Natuurlijk kunnen er nog meer meedoen We zorgen ervoor dat er bij de ingang/receptie een 'spaarpot' staat om het in te doen (met dank aan Snhel5 die deze toepasselijke pot na enige research gevonden heeft 👋 ). Waarschijnlijk in een kartonnen doos bij Joke, zodat Jeffry het niet ziet/doorheeft. Kun je het meteen indoen als je de € 15 voor de TD bij Joke betaalt. Vergeet dus niet om het gepast mee te nemen, €50'jes wisselen wordt lastig. Erik tot volgende week 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts