Isa-XKR Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 Leuk! Ik ben erbij en neem een bevriende Jaguar gek mee 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P8B Posted October 7, 2022 Share Posted October 7, 2022 Meld me graag aan, kan ik gelijk even kijken hoe 't met de groene dame is. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted October 7, 2022 Author Share Posted October 7, 2022 Teller staat al op 26👍 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartijnXJ Posted October 7, 2022 Share Posted October 7, 2022 Bij deze, 1+ 😀, Ik heb hem in de agenda gezet , ben er bij 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Vermeulen Posted October 7, 2022 Share Posted October 7, 2022 Ik ben er ook graag bij. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cage Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 Heb ik al doorgeven dat ik helaas moet afhaken? Zo niet, dan bij deze. Mijn baas moet echt beter gaan plannen! Reisje India vlak na een technische dag ... inacceptabel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted October 9, 2022 Author Share Posted October 9, 2022 18 minuten geleden, cage zei: Heb ik al doorgeven dat ik helaas moet afhaken? Je was ook niet aangemeld voor deze dag😉 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cage Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 Had ik in het begin al gedaan, was ik voor nix naar Heinkenszand gereden! Nou ja voor niks ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart XJSC Posted October 13, 2022 Share Posted October 13, 2022 Ik ben er graag bij, 1 persoon. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
X358-Driver Posted October 13, 2022 Share Posted October 13, 2022 Ik meld me ook graag aan, samen met mijn zoon. Is er ergens iets wat ik kan doen ter verhoging van de algehele feestvreugde? Groeten, Rene Korsman 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lourens Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 Op 9/26/2022 om 3:04 PM, keesh zei: Gaat het nu eindelijk weer eens lukken, een technische dag organiseren. Zulke dagen missen we gewoon als Jaguar/Daimler liefhebber. We hebben een nieuw topic aangemaakt voor de duidelijkheid. Voorlopige agenda, - Uitdeuken zonder spuiten, - Koplamppoetsen, - Lakverzorging, - Reparatie en uitleg over de CV met handzenders, - Koffie thee, -------------------------------------------------------------------- Technische gedeelten, - Spoelen van de motor (Nieuwe dienst en nieuwe behandeling), - Automaatspoelen en uitleg, - Automaatrevisie en (deel) uitleg indien er interesse voor is, - Brandstof en de problemen er van, - Injectorservice en uitleg, - Uitlijnen indien interesse, Alles kan en alles is mogelijk die dag, hebben jullie zelf nog een idee of verzoek dan nemen we dit mee. Eind deze week een uitgebreidere opgave van de indeling en de tijden etc. Gaat weer leuk worden!! Raymond Heb je belangstelling laat het hieronder weten met een bericht. AANMELDINGEN XJ402002XJR2021 Lumo Snhel5 KeesH Kees59 MrB Marty2009 BigNick WimXF Feike EricS-TR jaapvanthoff jeroendorrestein arie-jag Leonneke + 1 Paris X350XJ8 +1 paperboy62 +1 Jagfool +1 Isa-XKR +1 P8B MartijnXJ Rob Vermeulen Bart XJSC X358-Driver +1 Lourens 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lourens Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 ik weet vaak niet hoe dit soort forum's werken, ben er graag bij (waar is het) heb alleen juist mijn Jaguar XJ sovereign V8 4.0 met 405000 kilometer op de teller ingeruild......... Voor een Daimler (moet er zelf aan wennen is geen jaguar ) V8 4.0 Supercharged. Hopelijk gaat deze ook nog even 75000 kilometer mee zoals mijn Jag. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EriXJR Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 7 minutes ago, Lourens said: ik weet vaak niet hoe dit soort forum's werken, ben er graag bij (waar is het) heb alleen juist mijn Jaguar XJ sovereign V8 4.0 met 405000 kilometer op de teller ingeruild......... Voor een Daimler (moet er zelf aan wennen is geen jaguar ) V8 4.0 Supercharged. Hopelijk gaat deze ook nog even 75000 kilometer mee zoals mijn Jag. Gefeliciteerd met de SC 😀 welk jaar & Waar zijn de plaatjes? 😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted October 14, 2022 Author Share Posted October 14, 2022 7 minuten geleden, Lourens zei: (waar is het) Noordland 10, 4451 RP Heinkenszand 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lourens Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 2 minuten geleden, XJ402002XJR2021 zei: Gefeliciteerd met de SC 😀 Waar zijn de plaatjes? Zit geen leaper op dus is niet fotogeniek Moet nog gemaakt worden. Maar moet even gepoetst worden mist een naafkap (is besteld) Voor mij is het gewoon dagelijks vervoer. Ik zie hier jag's etc voorbij komen van liefhebbers daar droom ik alleen maar van. Die van mij krijgt gewoon 40k voor zijn kiezen per jaar dus foto geniek????? En ik zoek een tweede ab en daarvoor zou ik naar deze dag willen komen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snhel5 Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 43 minutes ago, Lourens said: Voor mij is het gewoon dagelijks vervoer. Voor mij ook. En ik weet dat er daarvan meer zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcov Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 2 hours ago, Lourens said: Zit geen leaper op dus is niet fotogeniek Moet nog gemaakt worden. Je gaat een leaper op een Daimler zetten? 🤨 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 1 hour ago, Marcov said: Je gaat een leaper op een Daimler zetten? 🤨 Hij gaf toch al aan te moeten wennen aan het feit dat het geen Jaguar is🤣? https://www.google.com/search?q=daimler+hood+ornament&tbm=isch&ved=2ahUKEwjPw8CHs-D6AhXEwLsIHf1GDoQQ2-cCegQIABAC&oq=daimler+orn&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQARgAMgYIABAIEB4yBQgAEKIEMgUIABCiBDIFCAAQogQ6BAgjECc6BAgAEEM6BggAEAcQHjoECAAQHjoFCAAQgAQ6BwgAEIAEEBNQzgdYoBtgsCtoAHAAeACAAXeIAbEFkgEDNi4ymAEAoAEBwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=_rBJY8_MAcSB7_UP_Y25oAg&bih=600&biw=360&client=ms-android-huawei 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 3 uren geleden, Marcov zei: Je gaat een leaper op een Daimler zetten? 🤨 Echt Dik Vet zo .... Gggrisstuss ! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted October 15, 2022 Share Posted October 15, 2022 10 uren geleden, Leonneke zei: Echt Dik Vet zo .... Gggrisstuss ! Ieder zo z,n voorkeur Leonneke maar ik kijk liever niet de hele dag tegen een gouden mannenkont aan als ik met de auto op pad ben... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted October 15, 2022 Author Share Posted October 15, 2022 30 minuten geleden, arie-jag zei: Ieder zo z,n voorkeur Leonneke maar ik kijk liever niet de hele dag tegen een gouden mannenkont aan als ik met de auto op pad ben... Jij bent meer van deze😉 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iksjeezesel Posted October 15, 2022 Share Posted October 15, 2022 Arie? Die is aan het sparen voor deze denk ik🤣: wat je allemaal tegenkomt als je naar hood ornament zoekt 😱 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted October 15, 2022 Share Posted October 15, 2022 6 uren geleden, keesh zei: Jij bent meer van deze😉 Keesh snapt het En ze mag af en toe ook wel omdraaien 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted October 15, 2022 Share Posted October 15, 2022 6 uren geleden, Iksjeezesel zei: Arie? Die is aan het sparen voor deze denk ik🤣: wat je allemaal tegenkomt als je naar hood ornament zoekt 😱 Zegt ook wel wat over jouw zoekgeschiedenis als dit in beeld krijgt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted October 15, 2022 Author Share Posted October 15, 2022 35 minuten geleden, arie-jag zei: Zegt ook wel wat over jouw zoekgeschiedenis als dit in beeld krijgt Rob zocht op het woord schoonmoeder🤣 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts