Jump to content

Electrische probleem jaguarxk8

Frans.P
 Share

Recommended Posts

Hoi 

Is er iemand die mij kan helpen. De accu van mijn xk8 was leeg deze heb ik weer opgeladen maar toen ik mijn auto wilde starten kwam er rook uit de teller unit contact snel uit gedaan daarna weer geprobeerd starte wel maar alle controle lampjes bleven brande en toerenteller bleef op 1000 toeren staan en ik kon de j gate niet ontgrendelen, dat is me wel gelukt uiteindelijk door een tip van vriend daarna bleek de km teller ook niet te werken. Inmiddels teller unit gedemonteerd maar probleem blijft en geeft bij omdraaien van sleutel aantal piepjes start ik niet dan geeft het aldoor 5 piepjes en een pauze daarna weer. Wie o wie kan mij helpen ik ben een beetje radeloos.

• Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

5x 5 Pieptonen na omdraaien van de sleutel wijst op een probleem met de airbags. Dat kan al iets simpels zijn als een controlelampje dat niet meer functioneert.

Rook uit de tellerunit is sowieso niet goed. Zijn  alle zekeringen nog goed?

Ik denk dat er meer aan de hand is en dat het niet zo simpel is, rook uit het dasch wijst op een kortsluiting met ongetwijfeld vervolgschade.

Ik heb wel andere daschboarden liggen voor diagnose,  

Maar ik denk dat je toch even wat verder moet kijken dan alleen een ander daschboard.