wilfredfoto Posted June 12, 2022 Share Posted June 12, 2022 Goedenavond, Moet ik me zorgen gaan maken? Zoals een aantal mensen wellicht weten heb ik een paar jaar geleden de motor van mijn Series 3 gereviseerd en de rest van de auto super groot onderhoud gegeven. Ik ken mijn auto nu niet meer terug, normaal gesproken mankeerde er altijd wel iets aan en ging de motorkap zo nu en dan weer eens open. Dat hoeft nu niet meer, de scharnieren zullen waarschijnlijk wel vastzitten nu en ook mijn gereedschap is al aan het verkleuren. Als het zo doorgaat dan weet ik het zelfs niet eens meer te liggen. Wie heeft dezelfde ervaring en wat is er aan te doen. Ter overpeinzing, Wilfred 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted June 12, 2022 Share Posted June 12, 2022 21 minuten geleden, wilfredfoto zei: ... en wat is er aan te doen. Koop er een bij, ben je weer lekker bezig🤣 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted June 12, 2022 Share Posted June 12, 2022 Of misschien moet je er toch echt eens een keertje mee gaan rijden ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilfredfoto Posted June 12, 2022 Author Share Posted June 12, 2022 34 minutes ago, Leonneke said: Of misschien moet je er toch echt eens een keertje mee gaan rijden ? Dat is het juist, hij wilt maar niet stuk. Misschien moet ik gewoon wat meer geduld hebben. Eentje bijkopen is natuurlijk een optie 🙂 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JagS3 4.2 Posted June 13, 2022 Share Posted June 13, 2022 als de jaguar series eenmaal goed op orde zijn, dan gaan ze inderdaad bijna niet meer stuk. Gefeliciteerd dus, je hebt het boek uitgelezen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lana Posted June 13, 2022 Share Posted June 13, 2022 Zeer herkenbaar. Mijn Serie 1 heeft hetzelfde. hoefde alleen maar een andere motor in, complete draadboom vervangen, nieuw stuurhuis ,nieuwe achteras/differentieel, gereviseerde remklauwen voor en achter, dorpels en voetenbakken lassen, raamrubbers vervangen en alle binnen bekleding te vernieuwen en tot slot nieuwe verf erop. Maar verder eigenlijk nooit iets mee. 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted June 13, 2022 Share Posted June 13, 2022 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilfredfoto Posted June 18, 2022 Author Share Posted June 18, 2022 Probleem is opgelost! Het achteruitrijlampje doet het spontaan niet meer. Gelukkig, wat een opluchting 😅 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Vermeulen Posted June 18, 2022 Share Posted June 18, 2022 Kijk dat is mooi. Moet daar het blok er voor uit????? Ik dacht het wel toch.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilfredfoto Posted June 18, 2022 Author Share Posted June 18, 2022 Ja dat klopt, maar de versnellingsbak kan blijven zitten hoor. Dus dat moet voor morgen wel lukken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts