EricS-TR Posted May 18, 2022 Share Posted May 18, 2022 10 uren geleden, Leonneke zei: Bij warm weer zoekt het zijn weg en komt door kiertjes en naadjes naar buiten. Af en toe valt er een druppeltje op de uitlaat en dat stinkt .............. ..... en op de vloer maakt het lastig schoon te maken vlekken?! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted May 18, 2022 Author Share Posted May 18, 2022 3 uren geleden, EricS-TR zei: ..... en op de vloer maakt het lastig schoon te maken vlekken?! Je moest eens weten wat voor meuk ik hier allemaal heb staan waar ik zelfs stenen mee op kan lossen ...... 🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie-jag Posted May 18, 2022 Share Posted May 18, 2022 Zoiets als Cola, gemaakt als drankje tegen maagklachten, intussen nr 1 frisdrank maar je kan er ook je roestige boutjes mee ontroesten.... en dat drinken wij voor de lol en sommige een ltr+ per dag!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricS-TR Posted May 19, 2022 Share Posted May 19, 2022 21 uren geleden, Leonneke zei: Je moest eens weten wat voor meuk ik hier allemaal heb staan waar ik zelfs stenen mee op kan lossen ...... 🤣 Goed om te weten Ze wordt niet zo snel boos, maar als er olievlekjes hier op de oprit liggen ..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonneke Posted May 19, 2022 Author Share Posted May 19, 2022 4 uren geleden, EricS-TR zei: Ze wordt niet zo snel boos, maar als er olievlekjes hier op de oprit liggen ..... Wat héél goed werkt is je auto eroverheen parkeren. Zie je d'r niks meer van ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted May 19, 2022 Share Posted May 19, 2022 2 uren geleden, Leonneke zei: Wat héél goed werkt is je auto eroverheen parkeren. Maar dan moet je ze wel elke keer meenemen, anders ziet ze het nog🤣 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted May 19, 2022 Share Posted May 19, 2022 2 uren geleden, Leonneke zei: Wat héél goed werkt is ..... Dodo Juice Release motorruimte reiniger, olievlekje inspuiten, even laten intrekken en met water wegspoelen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cage Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 Op 5/19/2022 om 4:55 PM, keesh zei: Dodo Juice Release motorruimte reiniger, olievlekje inspuiten, even laten intrekken en met water wegspoelen. En dan moet je een clausule over bodemverontreiniging opnemen in je vekoopcontract als je ooit je huis verkoopt 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesh Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 6 uren geleden, cage zei: En dan moet je een clausule over bodemverontreiniging opnemen in je verkoopcontract als je ooit je huis verkoopt Met een plas olie op de oprit hoeft dat gelukkig niet 🤣😂 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts