Jump to content

Ontgrendelen 1995 Daimler Double Six

RemyC
 Share

Recommended Posts

Mijn Daimler V12 uit 1995 geparkeerd en op slot gedaan met de afstandsbediening.

Bij terugkomst was de batterij van de sleutel leeg, kreeg de wagen niet open.

Met de sleutel in het portierslot de wagen open gedaan, maar dat ziet hij blijkbaar als poging tot inbraak, want de wagen heeft zichzelf vergrendeld.

Nieuw batterijtje, accu los gehaald en weer aangesloten, reserve sleutel geprobeerd, niets helpt.

Heeft iemand enig idee hoe ik de auto weer ontgrendeld krijg?

Alvast dank aan degene die een oplossing heeft!!

Remy Christiaens

1 uur terug, jaapvanthoff zei:

En "mechanisch" met de sleutel ontgrendelen, aansluitend direct de sleutel in het contact slot steken, om de auto vrij te geven?

Met de sleutel de deur openen gaat gewoon, maar als ik hem op contact zet gaan letterlijk alle lampjes branden, de startmotor draait niet en de hender zit vast in stand "P "

• Like 1

Je schrijft:

9 uren geleden, RemyC zei:

Nieuw batterijtje,

maar volgens mij heeft je afstandsbediening twee CR2016 batterijen nodig. Misschien een typefout, misschien de oplossing ;) . Verder zou hou wel moeten starten met de gewone sleutel, doet je reservesleutel het ook niet? Er zit een transponder in de sleutel die de startonderbreker moet uitschakelen en de auto gewoon kan starten.

• Like 2

Dat kan va alles zijn, op startblokkering of er is een probleem met de Inertia switch, of de ECU van de beveiliging is defect.

Wat doet de auto nog wel?

Van daaruit gaan we je helpen.

• Klasse 1