Jump to content

Britsh Auto Jumble Waalwijk 2022 19 juni

Recommended Posts

1 uur terug, wilfredfoto zei:

Volgens de buienradar zitten we precies in een dikke bui..

Misschien is het verstandig om later op de dag te gaan ?

448655E5-788F-4A0B-A82F-1D4EE924093F.thumb.png.487d2e977e730f31ad827f3fb57c5f8c.png

jij bent nu zeker ook aan het klagen over de warmte? :P 

maar als we koffie doen bij mij thuis om 11 dan kunnen we tegen de tijd dat het droog is naar het evenement :-)

adres is Robert Stolzsingel 20, 5144TV Waalwijk

Als die dikke bui vanavond nog op het programma van buienradar staat kunnen we de gezamenlijke vertrektijd beter wat opschuiven zoals Johan voorstelt. 

36 minuten geleden, John P zei:

Gezamenlijk erheen zit er waarschijnlijk niet in, ook buienradar werkt niet mee. Dan maar individueel.

Het regent tot een uur of 10, en dan is het tot 14.30 droog waarschijnlijk.

Ik zie het wel of er iemand langs komt. Wil zelf tussen 11.30 en 12.00 naar het Lido gaan

Het veld zal erg drassig zijn dus houd daar rekening mee qua kleding ;-)

1 hour ago, johanvdpluijm said:

Het regent tot een uur of 10, en dan is het tot 14.30 droog waarschijnlijk.

Ik verwacht vroeg in de middag te gaan, dan is de kans op droog weer hopelijk ook wat groter.

• Like 2

Na de buien hier vertrokken en op het Lido terrein was bij aankomst de boel al aardig opgedroogd rond 13.30 uur.

Was minder druk dan de laatste keer, maar toen was het weer ook veel beter. Toch gezellig druk en een heerlijk sfeertje mede door de Mardi Gras Band en ook was er weer genoeg moois te zien. Ook Wilfred nog gesproken , die heel tevreden was over zijn gereviseerde motor. Rond 15.15 uur weer vertrokken met onderweg een buitje. Het blijft tenslotte een Engels evenement. Bijgaand nog wat plaatjes.

Waalwijk 22 British Jumble (6).JPG     Waalwijk 22 British Jumble (5).JPG

Waalwijk 22 British Jumble (16).JPG     Waalwijk 22 British Jumble (13).JPG

Waalwijk 22 British Jumble (12).JPG     Waalwijk 22 British Jumble (11).JPG

Waalwijk 22 British Jumble (10).JPG     Waalwijk 22 British Jumble (9).JPG

Waalwijk 2022 plattegrnd.jpg Waalwijk 2022 BAJ tel 4.jpg Waalwijk 2022 BAJ tel.jpg

• Like 7

Dan hebben we elkaar net gemist. Was er rond 15.15 en om goed 16.00 uur was het terrein al grotendeels leeg. Met op dat moment aldaar ook flinke regen. Op de heenweg werd mij al duidelijk dat velen de bui zagen hangen ;-) De meeste "open" bolides was ik op de heenweg al tegengekomen. Toch prima sfeer! En de eigenaar van de GB-410-X (Blauwe X350 Super V8) jammer genoeg ook gemist. Ik heb interesse.... 😇

• Like 1

11 uren geleden, Marcov zei:

Op autovisie staat een aardig fotoverslagje:
https://www.autovisie.nl/nieuws/zien-british-autojumble-waalwijk/

Toch jammer dat ze niet de MG's op de grote foto hebben staan, daar dit een evenement van de MG Car Club is, en MGB 60 jaar bestaat.

En frappant dat Rolls genoemd wordt, er waren maar liefst 2 op komen dagen! en 1 Aston Martin DB7 volgens mij.

Wat ik leuk vond is dat ze alle MGBs zoveel mogelijk op volgorde van bouwjaar gezet hebben. De Berlinette MGB (Jacques Coune) was er in viervoud, van de 50 geproduceerde exemplaren. Daarvan staan wel foto's op het verslag dat je deelde. Deze zijn te herkennen aan de meer vloeiende vormen, de enkele ronde achterlichten en de gestroomlijnde voorlampen. 

Ik was er zelf ook. Wat ik erg jammer vond is dat er weinig gesprekken aangegaan werden. Heb ongeveer een half uur bij de auto gezeten en dan kwam er zo nu en dan iemand naar de auto kijken, om vervolgens niets te zeggen en weer door te lopen. Een enkele uitzondering daargelaten. 

12f09bf2-964a-4f19-994d-f052d637d8ac.thumb.jpg.b9a8bc5ec4ab9a009f0ea2c6ad291244.jpgi

• Like 1

Op 6/20/2022 om 10:16 AM, John P zei:

Na de buien hier vertrokken en op het Lido terrein was bij aankomst de boel al aardig opgedroogd rond 13.30 uur.

Was minder druk dan de laatste keer, maar toen was het weer ook veel beter. Toch gezellig druk en een heerlijk sfeertje mede door de Mardi Gras Band en ook was er weer genoeg moois te zien. Ook Wilfred nog gesproken , die heel tevreden was over zijn gereviseerde motor. Rond 15.15 uur weer vertrokken met onderweg een buitje. Het blijft tenslotte een Engels evenement. Bijgaand nog wat plaatjes.

Waalwijk 22 British Jumble (6).JPG     Waalwijk 22 British Jumble (5).JPG

Waalwijk 22 British Jumble (16).JPG     Waalwijk 22 British Jumble (13).JPG

Waalwijk 22 British Jumble (12).JPG     Waalwijk 22 British Jumble (11).JPG

Waalwijk 22 British Jumble (10).JPG     Waalwijk 22 British Jumble (9).JPG

Waalwijk 2022 plattegrnd.jpg Waalwijk 2022 BAJ tel 4.jpg Waalwijk 2022 BAJ tel.jpg

ik heb Wilfreds auto wel gezien, maar geen van jullie beide gezien/herkend of gesproken. Nu is Wilfreds auto goed te herkennen met het JF logo achterop :-) 

• Like 1